Pages

31 Temmuz 2017

0 Ev Alma Komşu Al

Eskiler doğru demiş "ev almayın, komşu alın!" diye. Bizim sitede 20 yıldır şahit olduğum olayları anlatsam bir Agatha Christie romanı rahatlıkla çıkabilir! Mafya babası, patlayan silahlar, MHP'li vekil ve actionlı hayatı, Rusçu abimiz, Müzisyen tayfa, hukukçu çift ve darp olayları, emekli Albay ve sevgilileri... Bu daha hiç bir şey...

Onca aksiyona rağmen, komşu gibi komşular da var elbet.

Ben yalnızken pek yemek yiyebilen biri olmadığım için gün için de yakınlarımdan şu gibi mesajlar alırım belirli aralıklarla:

"Yemek yedin mi?"
"Meyve seversin sen yemeyi unutma."
"Vitaminlerimizi almak beslenmek lazım."
"Sen bir şey yedin mi? Emin misin?
"Ne Yedin?"

Yan komşum Hüsnoş Abla tanıdığım en harika kadınlardan biri: güçlü, iyi kalpli, çalışkan samimi ve kesinlikle ilham verici. Eşinin iyi bir ekşi sözlük yazarı olması ve sohbetlerimizin keyfi başlı başına olay zaten. En son cümbür cemaat Japonya'ya taşınma konusunda ikna etmeye çalışıyordu beni! Benim kendisini çok sevmemin asıl sebebi yaşadığı onca zor olaya rağmen kalbinin nasırlaşmaması. Sık sık duyarız ya " ben böyle sert acımasız biri oldum ama biliyor musun neler yaşadığımı!"

Hayatta her şeyin tek bir yolu yok...

Aslında cola hiç içmem ve sevmem, şarküteri yemem bilenler bilir. Ama bugün bana kırmızı tabağı ve kareli peçetesiyle ev de yaptığı pizzayı ve cola'yı getirince oturup yedim. Sevdiğim insanların hatırı için yapıyorum böyle şeyler. Hiç yemediğim içli köfteyi yemem gibi mesela. Siz de benim gibi yalnız yaşayan tatlı minik çiroz komşularınıza bir iki tabak bir şey verin. Kedi besler gibi... Sevap point bunlar hep. Valla bak.

Bu da Şarkı:



Not: Bu kez şarkı bana gelsin lütfen! Bu ara çok bir kedi gibiyim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥