Pages

30 Temmuz 2017

0 Bir Yudum Kitap

İyi Pazarlar Herkes!

Bugün size uzun süredir faydalandığım ve çok sevdiğim bir siteden bahsetmek istedim. Bir Yudum Kitap isimli siteye mailinizle üye olduktan sonra her sabah size şahane kitaplardan kısa pasajlar gönderiyorlar. Yerli ve yabancı şair/yazarların eserlerine yer vermeden önce mailde ki girizgah aslında okumayı en sevdiğim kısım. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama her sabah kitaptaki pasaja giriş yapmadan önce kaleme aldıkları yazı o an hissettiğim şeylere yakın oluyor. Çoğunlukla beni yakalamayı başarıyorlar. Ayrıca mailinize göndererek bir nevi tanıttıkları kitapları kampanyalı hallerle satın da alabiliyorsunuz. Çok akıllıca bir strateji. o küçük yazıları her kim yazıyorsa çok sevdim ruhunu.

İkinci olarak meraklısına önerim yemek yapmayı sevenlere ya da yapmak zorunda olup internette ki yüzlerce tarifin hangisini yapacağını bilemeyenler için. Yemek tariflerinin bu kadar ulaşılabilir ve aşama aşama takip edilebilir olması işi kolaylaştırdığı gibi çoğu tarifinde çok rezil olduğu bir gerçek. İşte size denediğim her tarifi ilk yapışta efsane olan ve yiyen herkes tarafından övgüler almama sebep olan bir youtube kanalı : masmavi3 mutfakta. Göz atmak için tık tık

uzun süredir bir türlü dizi/film izleyemiyorum. Eskiden dizi takip etmediğim zaman olmazdı. Bir baktım ki GOT yeni sezonuyla gelmiş. Eh Jon Snow'u kaçırmamam gerek dedim. Annemin bile GOT hayranı olduğunu söylemem gerek. Kadın bayılıyor arayıp "başladı mı link at" dedi geçen gün. İnsan hayret ediyor.

Bu da hafta sonu için şarkı: Artık hepiniz için:)


Not: Şarkıyı söyleyen Aynur Aydın'ın hastasıyım! Çok cool buluyorum, klipleri ve şarkıları hiç fena değil. Pop dinleyeceksek böylesi olsun der susarım!
Not2: Ne olursa olsun zamanında size derdini sıkıntısını üzüldüğü bir durumu açmış bir insanın yüzüne o durumu dile getirerek şık olmayan bir tavır sergilemeyin. Her şey telafi olur ama bunun kırgınlığını telafi etmek zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥