Pages

19 Mayıs 2017

0 Geçmiş Zamanın Hİkayesi

Sen o gün sevdiğin kadınla konuştun
Ben içimden sana konuşmuştum
Sen ogün beyaz bir gömlek giymiştin
Ben bir daha giymesin diye iç geçirmiştim
Sen o gün yeni bir hız aracının peşinde
Ben damla damla sana düşmenin hevesinde
Sorar gibi yaptın kendine danıştın
Ben ogünden beri hep sus pus
Seni kendimle karıştırmıştım

Yağmur suyu oldum günahları yıkadım
yudum yudum ağzından kanına aktım
Gün oldum kaygılarına 
Gece oldum düzenine
Kalemine ilham oldum
Senden geçip şöyle şurada
kendimi hatırana bıraktım

Çok uzundu yol
Her sabah aynı güzargah adımların ezberlediği hızlı bir nota
Bilmiyorum ki başka rota 
Fark etmez hızlımıymış yavaşmıymış atılan adımın ritmi!
Kalbim adını duyduğu an bir sorma ki delideli!
Şiir gibi özlemin
Bazen tek heceli

Unutuyorum dediğim her gün ben sana kavuşmuştum.
Geçmiş zamanın hikayesi yokluğuna aşinalık
Yerini yoklayıp 

Yokluğuna aşinalık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥