Pages

2 Mayıs 2017

0 21 Gün Şekersiz

Genlerden dolayı ızdırap içinde olan nice Türk kızı diyet zayıflama selülit uğruna ben diyeyim bir Taylan Kümeli siz diyin bir Ender Saraç'a dönüştü. Eskiden HBB''de taytlı ablaları izleyerek büyüyen nesiller, izleyerek o koca totonun küçülmediği gerçeğini Türk erkekleri "Slav ırkı" tatavası yaptıkça bir Osmanlı tokatı gibi yüzüne yüzüne totosuna totosuna yiyerek öğrendi! Sonuç: tüm Türk kızları spor ve beslenme uzmanı oldu kafayı bozdular kafayıııııı!


Erkeklere bakıyorum. Ay bakamayacağım!

Neyse konumuz Geçen ay deneyimlediğim 21 Gün süren şeker diyeti. Ben uzman bir doktor ya da diyetisyen olmadığım için bu konu ile ilgili uzun bilgiler bura da tabii ki yazmayacağım! (ki herkesin her konu da uzman olduğunu iddia ettiği bir toplum da - mı o da tartışılır ya- bunu duyuyor okuyor olmak da şaşırtıcı gelmiş olabilir!)

Malumunuz geçtiğimiz ay rahatsız edici bir alerji atağı geçirdiğim için alerjen olabilecek her türlü gıdayı kesince şekeri de kesmenin tam sırası dedim.

Şunu belirteyim günlük hayatta içtiği içeceklerin hiç birinde şeker kullanan biri zaten değildim. O yüzden benim için çok da zor olmaz diye düşündüm tabii bunu düşünürken her gün yediğim bitter çikolar aklıma gelmemişti!

21 gün boyunca içinde şeker olan her türlü paketli gıda(evet o tuzlu krakerler de dahil çünkü içlerinde glikoz fruktoz şurupları var), her türlü çikolata, bilimum tatlı türevi,dondurma, şekerli içecekler YASAK!


Yalnızca meyve, kuru meyve doğal bal ve pekmez serbest.

İlk 1 hafta elim sürekli çikolata paketlerine gitti. İkinci hafta iyice artık "ALLAH BEEE BROWNİ GETİRİNNNNNNNNN! ağlamalarına başlamıştım. 15 Gün sonunda tatlı isteğim giderek azaldı. Üçüncü haftanın sonundaysa yani 21 gün bittikten sonra, canım istemediği halde eve gelen pastayı yedim. Birkaç çatal ve bana yetti!

Şekersiz geçen süre boyunca: daha az yorulduğumu, daha az uykumun geldiğini, daha fazla sıvı tükettiğimi, spor yaptıktan sonra oluşan aşırı yeme isteğinin azaldığını gözlemledim.

Benim gözlemlerim haricinde bu şeker diyetinin vücuda müthiş yararları var. Lütfen açıp bir bakın.

Bu postun altına spor yaparken dinlemeyi çok sevdiğim 2000'lerin başında hit olan bir şarkıyı uygun gördüm.


Diyet meselesini biliyorum kızlar, e erkekler de malum, olsun bir gün elbet diyip zıplamaya devam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥