Pages

3 Mart 2017

0 Normcore

2013 bilemedin 2014 olsun sokaklara düşüşü, normcore akımı modaya "her şeyin altına giyilebilen beyaz sade spor ayakkabı" ile damgasını vurdu. Ardından yüksek bel mom jeansler salaş tshirtler alelade toplanmş salınmış örülmüş saçlar...

Sadelik... Ruhum dinlensin hali...

Uzun uzun yazasım gelmiyor. Sadeliği seviyorum en çok duygu hanemde. Ne kadar sade o kadar sahici ss kuralı benimki bana özgü.

Sinemaya özgü halleri de var tabi... Robert Bresson, Fransız yönetmen hem de ressam... Bir ressamın gözünden dolaşmak sinemayı... Pek bir noir filan... Severim ben siz de izleyin...

Ne olacak bu noir film tutkum?

Bir de Paul Eluard'ın Acının Başkenti kitabı vardı hatta bir de şiiri şöyle bir şeydi:

"Gözlerinin eğrisi dolanıyor yüreğimi
bir raks bir dinginlik çemberi
Zamanın aylası, gece beşiği ve güvenli,
Ve eğer hiçbir şey kalmadıysa aklımda yaşadığımdan 
Gözlerinin her zaman görmediğindendir beni.
Yaprakları günün ve pembe şarabın köpüğü,
Rüzgarın sazları, kokulu gülücükler
Işık dünyasını saran kanatlar,
Gökyüzü ve deniz yüklü gemiler,
Gürültü avcıları ve renk kaynakları.
Tanların kuluçka yatağından doğan kokular
Yıldızların samanı üzerinde yatan
Saflığa bağımlı gün gibi tıpkı

Dünya da bağımlıdır senin tertemiz gözlerine
Ve akar bütün kanım bakışlarında senin."


Havalar ısınıyor, mevsim değişiyor... Ben hala çok seviyorum. Sadece moda değil hayatım, ruhum ve sevdam sadeleşiyor. 

Sevdiğim sen benim her şeyin altına giyebildiğim spor ayakkabımsın!.. Sözlerimle birlikte. Mutlu.


Mutlu hafta sonları herkes!

Bu süper seksi şarkı da benden hem onun için, hem de bu şarkıyı dinleyip de seven herkes için gelsin!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥