Pages

4 Mart 2017

0 Bir Kaç Saatlik Fırtına

"Kitabı okurken hep söylendim kendi kendime " Neden K. o kadar yıl bekledi, geldi gördü yandı sustu ufak hatıralarla yetindi onca sene hiç bir şey yapmadan nasıl durabildi?!"

Kitabı okumayı bitirdikten sonra, onunla çetin tartışmalara girdik, kazanamayacağımı bildiğim halde susturamadım kendimi. Oda durmadan, sıkılmadan hatta tüm tahriklerime rağmen sinirlenmeden cevapladı çürüttü ve çekilip odanın bir kenarında dikildi. Hava yine en gri...

Bir şey söylememi bekler gibi oyalandı önce, şakayıkları bıraktı ellerime... En sevdiklerim...

Sonra  " Araf'da kalmak, yitirmeye yeğdir." diyip uyumaya gitti...





 O uyurken yarım bıraktığım mektubu bitirmeye söz verdim, baş ucunda mektupla uyanmayı sever.Ben gidince beni hatırlatır kokumun sindiği mürekkep izleri... Şakayıklar dizlerimde,kalemimden yağdı kelimeler...

"Dışarıda yağmur başladı sevgilim ve kalbimden dökülen damlalara eş ritimleri.
Dışarıda yağmur yağıyor ve karşı penceremde bir kadın ağlıyor.
Şakayıkları ona versem öfkelenir miydin?

Nefesin bir tüy gibi yatağımda,
Sen uyurken gelip fısıldarım rüyana,
Gözlerini benden alıp gitme susmalarını da severim."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥