Pages

9 Şubat 2017

0 La Vie En Rose

Şarkıyı bilmeyen yoktur muhakkak lakin benim için bu şarkı güzeller güzeli Audrey ile özdeşleşmiş bir melodiydi.Tabii ki 1954 Billy Wilder imzalı-kendisi 7 oscarlı bir acaip adam- "Sabrina" filminden bahsediyorum.(1995 yılında Sydney Pollack tarafından ikinci kez çekilen halini tercih etmeyeceğimi tahmin edersiniz!)

Ne zaman kafam karışsa, hiç bir şey mümkün değilmiş gibi görünse bir de onu özleyince bu filmi izliyorum.


audrey hepburn dean martin sabrina ile ilgili görsel sonucu

En akılda kalan sahnelerden birinde Audrey Hepburn'un kaleme aldığı satırlarda geçen şu sözleri çok seviyorum:

"Saat çok geç ve karşı da biri La vie en Rose şarkısını çalıyor.Şarkının adı Fransızca dünyaya pembe gözlüklerle bakıyorum demek.Tam hislerimi yansıtıyor.Çok şey öğrendim.Sadece güzel soslar ve yemekler pişirmeyi değil çok daha önemli bir tarif.Gerektiği şekilde yaşamasını, bu dünyanın bir parçası olarak yaşamayı kenar da durup izlememeyi öğrendim.

Ve artık hiç bir zaman hayattan kaçmayacağım ve aşktan da..."

İşte o sahne:



not: gelgitli zihnim malumunuz kendi kendine küser barışır alınır unutur.Kesinlikle deliyim.Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥