Pages

3 Şubat 2017

0 Flash TV Kafası


Hayırlı Cumalar Sevgili Dostlar

Geçtiğimiz günler de uzun süre sonra beni sinemaya götürmeyi başaran film La La Land'in ardından pür romantizm, Hollywood zırvası ve leziz müzikler ile bir süre kendime gelememiştim. Ta kiii Youtube'da karşıma çıkan çok acayip videolara kadar.

Flash TV efsanesi her geyiğe muhakkak meze olur: Perihan Savaş hanımefendinin aniden beliren suretiyle ekranların vazgeçilmezi olan Gerçek Kesit'de sarı bıyıklı abimizin her bölümde içimizi titrettiği olaylar örgüsünden,  Yalçın Çakır abimizin radikal televizyonculuğuna, eşi benzeri olmayan Ana Haber bültenlerinden, Bugün Esra Erol'u ve evlilik programlarını bizlere armağan eden akıllara zarar yayıncılık anlayışı unutulur cinsten değil hakikaten de. Bu onulmaz çıtayı kıskanan diğer TV kanalları bugün evlilik programı adı altında şahane bir çeşitlilik sunuyorlar güzide izleyiciye...

Mesela şöyle bir şey varmış: 



İnsanı en derin yerinden yakalayan subliminal mesajlar içeren eşsiz görsel showlarla bezeli bu eşsiz besteye diyecek söz bulamıyorum.Bu zamana kadar nasıl olur da gözümden kaçar!

Bakın bu insanlar hep mutlu , sürekli bir hareketlilik, atraksiyon hali. sonra vay efendim depresyondayım. Siz yaratıyorsunuz canım depresyonu. Var mı depresyonun kırıntısı şu zarif narin hanımefendi de?

Bundan sonra hayatı bu kafa da yaşamaya karar verdim.Benim için adeta Ferrarisini satan Bilge etkisi yarattı. Ben gidip kremimi süreyim!Raka raka!

Muhteşem bir şarkı benden sizin için geliyor:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥