Pages

21 Şubat 2017

0 Coco Hanım Diyeceksiniz!

Selam Herkes!

Geçenler de Zuzu gördüğü bir ilanı benimle paylaştıktan sonra, ilanın sahibine mail atarak bilgi talebinde bulundum.Kendisi hem tanımadığım hem de resmi bir münasebet ile ulaştığım bir şahsiyet olunca takdir edersiniz ki sizli bizli bir üslup takındım. Ertesi gün aldığım cevap maili karşısında ise dumura uğradım. Lakayıt, senli benli vıcık vıcık bir üslup üstelik talep ettiğim bilgileri de mail de vermekten aciz kalmış...

Lisanstayken çok sevdiğim bir hocam, "sakın iş ortamında kendinize tuhaf sıfatlar ile seslenilmesine izin vermeyin. Kobi vb ufak kuruluşlar da size bir bakıver kızım vs tarzı yaklaşan insanlara tavrınız hep net ve keskin olsun." demişti. Bu söze katılmamak mümkün mü?

Yahu sen kimsin ki benimle laubali şekilde konuşuyorsun bre adam!Bu saygısızlık sırf kadın olmamdan mı mütevellit yoksa bilgi talep eden konum da olmamdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum sebebi her ne olursa olsun kullanılacak üslup çok çok çok mühim... Şuna da açıklı getirelim "Kibarlık Budalası" profili de istenilen bir durum olmadığı gibi ben de bunu kast etmiyorum zaten.Sadece ilk kez tanıştığınız bir insana üstelik mail yoluyla, " selam nabersss" ayarında hitap etmeyin diyorum.Ya da edin, siz bilirsiniz.

Böyle tavırlara çok sinirleniyorum....


KHK'lar ile ihraç edilen akademisyenlere yenileri eklenirken "acaba hocalarımız gidecek mi, tezler dersler yarım mı kalacak, şimdi ne olacak?" endişeleri bu denli üşüşmüşken zihinlere, çocukluk aşkım Fizik'e mi dönüş yapsam diye düşünmüyor değilim... En azından yayınlarımı "ulan başıma bir iş açılır mı acaba" diye düşünmeden yayımlayabilirim...

Tabi ki bu pikçır Nasa'nın eşsiz çalışmalarını bize sunduğu şu adresten alındı: https://apod.nasa.gov/apod/ap170217.html

Gök fotoğraflarına bakınca her şey hem çok bi çok mümkün hem de pek bir mümkünsüz görünmüyor mu?Her şey nasıl da muazzam ve yerli yerinde, bir ışıktan gözünüzü alamadan diğer yansımalara hayran kalıyorsunuz. Çocukken her ay Remzi kitap evine gidip aldığım kocaman renkli kapaklı en kaliteli kağıtlara basılmış bilim dergilerini unutamıyorum. En sevdiklerim tabi ki gök bilimi üzerine olanlardı hatta bir sayısında tüm takım yıldızlarını ve özelliklerini tek tek anlatıyordu...Hey gidi.

Şimdi de "New Scientist" dergisini takiplemeye çalışıyorum. İlham verici! Meraklısına derginin internet adresini de şuraya konduralım: https://www.newscientist.com/

Havaların ısınmıyor oluşu, keyifsizlik, uzun süredir yoga yapmıyor oluşum, bir de üzerine yalnız yaşama olayları derken hayat giderek daha da eğlenceli bir hal almaya başladı. Doktora için yurt dışı seçeneğini çoğu kez görmezden gelsem de belki de benim için en doğru olanı budur. Netice de arkamda bıraktığım hiç kimse olmayacak. Belki de bu hayatın kıyak geçme biçimidir. Evet evet öyledir!


Kafam kadar kitaplara gömülmek için son çağrı, hadi ben kaçtım, siz de benim için bu şarkıyı dinleyin ve bana güzel enerjiler yollayın, şu sıra çok ihtiyacım var çünkü.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥