Pages

24 Ocak 2017

2 Lüzumsuz Anlar da Gelen Gülme İsteği

Selam Herkes!

Geçen haftanın yoğun ve gergin gündemini olabildiğince geri de bırakıp yeni haftaya başladııııım. Madem kafamı toparlamaya başladım geçenlerde yaptığım reziiliği unutmadan şuraya yazayım dedim.

Malumunuz final dönemi,paperlar ve sunumlar haricinde girmek gereken mühim sınavlar da vardı. Bu sınavlardan biri zaman zaman kendisinden isim vermeden yazılarımda bahsettiğim hocanın sınavıydı. Kendisi seçmiş olduğumuz sunum konumuz dışında 3 farklı filozof üzerine karşılaştırmalı bir paper istedi. Ne bilsin ölmüş filozofları kendisinin evine çay kahve içmeye çağıran bir hikaye yazacağımı!Hem sınavda yazılır mı acaba bçle bişi diye düşünüyorum hem gülüyorum ama inatla da yazamya devam ediyorum.

Bu sırada benim lüzumsuz gülme seansım korkutucu bir hal aldı, insanlar dönüp dönüp bakıyor asistan iyi misin diyor! Allahım aklıma kötü şeyler getiriyorum olmuyor, kalıcaksın bak kes sesini diyorum yok sinirim bozulmuş galiba. En sonunda güç bela kendimi susturmayı başardım. Eblek eblek sırıtmamın sebebi tabii ki çok alakasız şekilde aklıma gelen imgeler muhabbetler kişiler...

Bakın bu başıma hep geliyor Ve rezil oluyorum kazık kadar kadın oldum hala kıs kıs orada kendi kendine gülen bir tip.!


Hayatta karakterinde düzeltmek için en çok hangi huyun üzerine çalıştın diye sorsalar, duygularımı belli etmemek üzerine derim.Sinirli miyim şak yüzümden okunur(ki pek sinirli biri değilimdir.) üzgün müyüm küt anlaşıldı kafam da bir şey var muhakkak sus pus haldeyim gene anlaşıldı. Birini sevmediğim hemen anlaşılır,  gıcık olsam anlaşılır! Çok utanıyorum artık bu hallerimden hala şeker kız Candy izleyen 12 yaşında ki halimle hayata devam ediyorum!

                                                  ...........

Bu hafta yıllardır her türlü salaklığıma tanıklık eden über aşık über de yakışan bir çift ile birlikteydim.Sidar'ımız Hero'muz artık asker!Malum askerlik muhabbeti olunca uzun süreli de bir ilişki söz konusuysa hemen muhabbet şuna dönüşüyor:" ne zaman evlendiriyoruz sizi?"

Zavallı Özgem artık nasıl bezdiyse canhıraş topu bana attı "Sen bizi bırak da biz seni ne zaman mutlu görücez, bir gün de karşımıza "o mutlu olsun ben olmasam da olur" repliğiyle gelme artık!"



Son yıllarda en çok duyduğum cümle bu: neden yalnızsın anlatsana biraz?!

Bir kadının yalnızlığı tercih ediyor oluşu toplumsal olarak bir türlü algılanamıyor.Bir kadın yalnızsa kesin bir arızası vardır onlara göre... Hele bir de güzel ve yalnızsa ya ruh hastasıdır ya da rezalet bir karakteri vardır.

Hayır canlarım hayır...

İnsanlar bilinçli olarak bir ilişkiye dahil olmamayı tercih edebilirler Ve bu onların mutsuz olduğu anlamına gelmez. Tam tersi sırf hayatımda biri olsun yalnız kalmayayım mantığıyla sıradan bir şeyler yaşamayacak kadar güçlü  ve kendi kendilerine yetebilen insanlardır bunlar.
Belki de çok derin duyguların insanıdırlar kim bilir...


                                              ..............


İnternet alemi Tom Hardy'nin yeni dizisi Taboo ile çalkalanıyormuş! Tom Hardy hayranı olmasam da fragmanlar merak uyandırdı bir kaç bölümüne bakmaya karar verdim. Meraklısına fragmanını da şuraya konduralım:




Ne okuyorsun şu sıra beybisi? derseniz hala Proust külliyatı ile cebelleşiyorum derim. Yanında başka şeyler de var ama bitirmeden buralara eklemek hoşuma gitmiyor.

Yeni hikaye gelmeyecek mi diye soranlar olmuş mail atıp, gelecek sadece ilham bulmayalı uzun süre oldu. Ondan mahrum kalınca sözcelerimin de duyguları eksik kalıyor o sebeple biraz daha beklemek lazım.

Bu da benden  onun için gelsin:






2 yorum:

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥