Pages

16 Ocak 2017

2 Bir Hobi Biçimi Olarak Başvuru Yapmak



Evet ciddi ciddi böyle bir hobi edindim. Seni almayacağını bildiğin okullara başvur başvurmadan evvel anneannemin nüfus cüzdanı babamın gençlik fotoğrafları annemin doğum belgeleri hariç herşeyin istendiği belgeleri hazırla, aa sonra bi dakka bi dakka nasıl?o pozisyon zaten kimin alıncağı belli olan bir poziyon muymuş?Nasıl yani şimdi biz niye başvurduk ozaman?üşenmedim sordum:


Madem bir şahıs için özel olarak açıldı bu kadro, ne demeye duyuru yapıp insnaların hayalleriyle mastürbasyon yapıyorsunuz ?


Cevap trajik: ÖSYM kadro ilanı istiyor!




İşte o an içimdentüm sabırla başlayan esmaaları çekiyorum:Ya Havle diyerek durumu daha net anlıyorum. Doktoralı işsiz olabilirim. Hakikaten var böyle bir şey.Üstelik çalıştığım alan pratik alanda bana para kazandırabilecek bir alan olmadığı için seçeneklerimde sınırlı. Bir aralar mandıra filozofu adı altında bir tipleme gündemdeydi. Sanırım olurda doktora tezimi yazmayı başarırsam sonum mahalledeki teyzelere Karl Marx, Zizek, Weber, Habermass anlatmak olucak


Valla bu şehirden gidip garson olmayı düşünüyorum bir sahil kasabasında sıradan bir cafede.


Bildiniz bugün çok umutsuz ve mutsuzum. İnsan böyle zamanlarda kendine de kızıyor her şey de zor olanı seçmek gibi bir alışkanlığm var mesela başıma dert açmak gibi hobilerim olduğunu da unutmayalım.


Evet, itiraf ediyorum tüm dağınıklığın ve bu pis halin sebebi benim.Öf burayı da iyicene "bir kezbanın günlüğüne" çevirdim.
Gideyim de biraz da hönküreyim:/Sonra da Filiz Akın gibi yatağa atlayıp ağlarım belki.Bu da şarkı:(


2 yorum:

  1. Bu ara herkes işsiz. Ben de işsiz, mutsuz.
    Geçecek biliyorum da keşke biraz hızlı geçse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Elif, sabırlı olmak mecburiyet.Dilerim gönlünüzden geçen işe en yakın zaman da ulaşırsınız.

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥