Pages

28 Aralık 2016

0 "Verilmemiş Mektuplarım"



Bu aslında pratik bir durum: Nasıl? Aramızda olan durumu dolmuşa fazla yolcu alıp Bahçelievler de duran polisi görünce yolcularına “ hocam iki Dakka çökebilir miyiz acaba, polis var.” Diyen dolmuş şoförü abimiz ile polis abimizin arasında gerçeklenen “karşılıklı idare etmece” oyununa benzettim bugün.
İktidar-yani sen, itaatkar-yani ben- arasında ki sözleşmesi olmayan oyun da, ne sen tümüyle iktidarın hâkimisin(Burada hakim sözcüğünü tevriye sanatı ile kullanıyorum: hem İlahi olan boyutu hem de  doxik yanıyla) ne de ben tümüyle baş kaldırır konumdayım. ”MIŞ” gibi yapıyoruz. Değmemiş gibi.Olmamış gibi.Görünce sevdalı gibi.Ben değil aslında, sen yapıyorsun.İşte o zaman hem hislerim de bulduğum hem de olduğuna inandırıldığım muktedirden yoksun kalıyorum.Özgürleşmem gerekirdi değil mi?
Üzgünüm, ben sadece acı çekiyorum. Ama biliyorum, bu duygu durumu yalnızca seni göreceğim ana kadar sürer.Gördüğüm de bu kez, tüm bilimsel çıkarımlara karşıt olarak, net bir hissiyat içinde olacağım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥