Pages

25 Aralık 2016

0 İçimde ki Ben

Geçen yıl bir yeni yıl yazısı yazmıştım. Ne kadarını gerçekleştirdim bilmiyorum.

Bu yıl bir listem yok.Hayatın ne kadar kısa olduğunu deneyimleyecek bir süreçten geçtim diyelim.Sonra düşündüm.Henüz sevdalanmamış sevdiğim adamı öpmemiş yazmak istediğim romanı yazmamıştım. Sanırım ilk kez hiç bir şeyi umursamıyorum.Bu kadar zaman hep başkalarını düşünerek hareket ettim, kendime ne istediğimi sormayı bir türlü başaramadım.Sorduğumdaysa aldığım cevaplarla yüzleşecek cesaretim yoktu.Muhtemelen yine, başkalarını düşünerek hareket edeceğim, kendimi değiştiremem, fakat bu kez söyleyecek tek bir şeyim var kendime:

 Sadece mutlu ol!

Kimin yanında mutluysan, ne yaparken mutluysan orada ol.İnsan mutluyken fazla sorgulamamalı.


Sevdiğim bir filmi de önerelim : Çok uzun süre geçti üzerinden ama  "Age of Adaline" izlenmeye değer, sevdim!Tabi ki yine dönem kıyafetleri, şahane manzaralar ve iç içe geçmiş aşk kurgusu beni büyüledi...Spoiler vermeyi sevmiyorum biliyorsunuz!



Bu arada çocukluktan gelen karanlık bir rap müzik sevdam vardır.Evdekileri çıldırtana kadar dinlerdim... Şu sıra yine hortladı kendileri, bu da benden size gelsin çok güzel şarkıdır sözleri sağlamdır.



 Yılın son haftasında, Mutlu haftalar herkes....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥