Pages

30 Aralık 2016

0 Fark Edince

Fark ettiğimiz de hislerimizi, olanı biteni doğruyu gerçeği saf bir yanılsama ile "rahatlama" rehavetine düşüveriyoruz."Şu şöyledir, bu böyledir." lafları netleşiyor.

"Sana aldığım hediyeleri, başkalarından alıyorum.
Sonra ardı arkası dinmeyen " Seni Seviyorum", "benimle yaşa", "şehre dön." "Benimle ol", "beni sev.", "ruhunu bölüş." ikilikleri geliyor.

İşte ben de o zaman anlıyorum.Her olumsuz cevap da birilerinin kalbinde ki camları ellerimle daha derine ittiğimi zannederken, kendimi yaralıyorum.İhtimalleri düşünüyorum...Seni yıllarca istemsizce beklediğimi fark ediyorum sonra.Senden hiç bir sevda tılsımı görmeden direnişlerimi hatırlıyorum...Sonra vaat ettiğin umut, ağzımı yakan o acı his, bileklerimi kemiren heyecan dalgası kalbimden tüm benliğime yayılan, ve yine gün sonun da tıpkı gün ağarırken olduğu gibi, seni düşünerek uykuya dalıyorum.Düşümde göremedikçe "hayır" cevaplarımın azabını 2'şer 3'er 5'er çekiyorum.

Ama güzel şeyler de oluyor.Fark ettiğimden beri vurulduğumu, tümcelerim " ben de başkasına sevdalıyım." diye sonlanıyor.

Sevda güzel şey.Sana dair bana dair, ona buna dair...Sevda yine de güzel şey."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥