Pages

31 Aralık 2016

0 Blog ile geçen 5 koca Yıl

Aslında şu anda yazmak zorunda olduğum ödevimi bitirmem gerekirken, bu yazıyı yazmaya başladım aniden...

Üniversiteye yeni başladığım yıl hayatımda değişen çok şey vardı. Yalnızca ortam yüksek eğitim, yeni arkadaşlar vs değil...Olumlu çoğu zaman da olumsuz bir çok etmen hayatımdaydı.Hayatta en sevdiğim insanlardan birinin kaybı, yaşadığım sağlık sıkıntıları, 18-19 yaşında olmanın getirdiği ergenlik bunalımları ve pek tabii maceraları, aşık olduğumu zannetmem, ablamın evden ayrılıp giderek evlenmesi=)

Derken blogu açmamız, tam anlamıyla bir kavram kargaşasına düşülmesi...Ben kendime akademi haricinde moda üzerine bir kariyer planlamıştım.Profesyonel çekimlere de gittim, modellik de deneyimledim, amatör çekimler de yeni insanlar tanıyıp kafamı da dağıttım.Yazıdan bazen uzaklaştım zaman zaman sığlaştım ne istediğimi kim olduğumu bulamadığım günler de oldu.Bu blog hiç bir zaman bir moda blogu iddiası ya da hülyası taşıyarak kurulmadı ama ortamın popülerliği o dönem ki şahane tatlı moda blogerlarıyla vakit geçirmek, beni eğlenceli dünyalarına dahil etmeleri hem hayalim sandığım şeyleri deneyimlememi sağladı hem de ortaya bir kavram karmaşası çıkardı.Hala kafam da tasarımın içinde olduğu bir hayal var, bunu muhakkak gerçekleştireceğim, ama bu kesinlikle modellik ya da popüler moda blogerı-internet ünlüsü olmak değildi, değil ve olmayacak.Orası öylece yıllar önce zaten kapanmıştı.Blogu ayakta tutan benim yazma hevesim, kötü yazılarım, içimi dökme arzum ve paylaşma sevdamdı.

Ve daha pek çok şey...

Burası benim büyüme hikayem,insan olma maceram aslında...Bazen entelektüel açlıkla bezeli, çoğunlukla romantik hatta ağdalı bir üsluba sahip, zaman zaman neşeli, umutlu, ironik, tepkili ve hülyalı.Netice de hep hevesli...

Sanırım sırf bu yüzden açık tutuyorum ara ara uğrayıp içimi döküyorum.Ama dönüp bakınca şaşırtıcı bir biçimde kendimi anlatmaya çalışırken görünenin ötesini bir türlü yansıtamadığımı görüyorum...


Yeni yılda blog ile ilgili de yeni planlarım var.Bu belki hali hazırda iyi bir tıklanma oranı olan bir site ortaklığı ile olacak, belki de yine kendi zırvalıklarımın şahsi domaini:)

Yeni yıl en çok huzur getirsin, hepimize....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥