Pages

27 Kasım 2016

2 Haftanın Sonu

Ah dostlar ah sanmayın ki İlhan İrem'e bağlayacağım romantizm olacak her yan...Ciddi ciddi konuşamıyorum.Sesim -kızlara betimleyişim ile söylüyorum-birisi tarafından "mute" yapılmışa döndü!Türkçesi Laranjit olmuşum, ses teli iltihabıymış.Hayır ne alaka şimdi...Kendimden şüphelenmeye başladım acaba geceleri başka bir kimliğim var da benim mi haberim yok?


Mesela ben aslında geceleri bar şarkıcılığı filan yapıyormuşum!eee yok mu artık?!E ozaman bu ses ne diye gitti sevgili okur?Tam sunumların olduğu hafta reva mı bana bu?Çok dertliyim hiç keyfim yok evde bile whatsapla anlaşıyoruz ve bu durum ben hariç herkesi pek eğlendiriyor...




Tabi bu durum güzel havalarda dahi evde kapalı kalmama sebep oldu.Sıkıldım dellendim e cinnet içindeyim o yüzden ilk göz ağrılarımdan olan Yaşar'a sardım.Buyrun siz de dinleyin.






Bir sonraki post hayatımızdaki değişimler üzerine olabilir.


Pek görsel paylaşılmamasına hatta moda vs içerikli olmamasına üstelik çok da güncel bir blog yazarı olmamama rağmen okunma oranları beni şaşırtıyor. Ne diyelim teşekkürler!


Son postlar çokça dağınık oluyor farkındayım, ama elimde olan bir durum değil.Bu ara bende biraz dağınım her bakımdan...


Şu sıra ne yapıyorsun sorusuna verilecek tek cevabım bol bol okumak olurdu.


Sonunda -hastalığın iyi yanı bu galiba- izlemek istediğim birkaç film ve diziye bakabildim.


Cafe Socety-Woody'nin son imzası, tek kelimeyle ba-yıl-dım!Çattanadak (bu nasıl bir kelime) bitmesine de bayıldım, o şahane kostümler mekanlar çekimler...öff çok mutlu etti bu film beni.
İzlemediyseniz benim için izleyin.


Diğer bir nokta şu ki, benim hikayelere olan merakımı bilen hayat tarafından hikayesi derin insanlarla bir araya getirilir oldum. Çok acayip şeyler çıkıyor ortaya ah bilseler romanımda kahramanlara yansıyacak tüm bu anlatılar! Kendimi tam da şuanda storyteller gibi hissedebilirdim ama eksiklikler var önce "nasıl daha iyi bir anlatıcı olunur?" master tezini tamamlamak düşüyor boynuma.


Birde aklıma geldi
 Masumiyet Müzesi'nin belgeseli yapılmıştı. İzlemediyseniz merakınız uyanır belki diye şuraya fragmanını koyayım.




Mutlu haftasonları herkes!

2 yorum:

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥