Pages

26 Kasım 2016

0 Dönüşüyor...


Korkuların bana akıyor

Sebebi belli gülmemi seviyorsun

Duruyormuş gibi yapmamı,yanında



Beni manipüle ettiğini sanmanı seviyorum

Kaybettiklerin bende saklı

Genç olmaya özlemin



Artık önem yok gibi davranamam

Beni bana bırakamam

"Doktor, Prozac değil aşk istiyorum"

Dediğimi duydun

Çöktüğü an karanlık

Biliyorum

Biliyorsun

Sahiplikten yoksunluğu seviyorsun

20’lerinde gibi müziği son ses duyuyorsun…

Yeni bir yola çıkmak gerek

İlhamımı bulmam gerek

Sıradanlaşıyorsun

Fark etmemi engellemen gerek…

Arayış son bulacak seni giydirdiğimde

Tümden karanlık zehirli dolunay gecede

Hiç uyanmamaya yemin ettiğinde

Gerçekte olduğun kişiye dönüştüğünde

Düştün ütopyama işte!
Buymuş olduğun, değil sandığım.

İstediğin gibi, ütopik, alaycı ve romantizmden uzak, sebebi belli sadece geç oldu anlamam. Bir farkı olmadığını, bağın sıradanlığını...






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥