Pages

7 Ekim 2016

0 Mesela...

Mesele değil göz yanılması olmasın...

Mesela aklımda bugün bu gece şu anda tüm anlatım bozukluklarına müsebbip bir hikaye..

Yok gönül meselesi filan değil...

Büyüme telaşı mı bilemedim

Hayatta en zor zamanlarınız aslında en güçlü olmak zorunda olduğunuz anlar oluyor.

Büyük söz gibi gibi.

...

Mesela ben bugün kendimden özür diledim

Nasıl?Doğru okudun kendimden özür diledim

Düzenli olarak birilerine bir şeyler için bazen ufacık lüzumsuz şekilde ağzımızdan çıkan bir cümlecik.Söylenişi kimisi için ölüm ile eş değer, benim gibiler için zorlanmadan kullanılan içten bir çift kelime...Dar bir kapının ağzında yanlışlıkla çarptığım hanım teyzeden özür dilemek, aramasına geç döndüğüm bir arkadaştan özür dilemek, geç gönderdiğim bir ödev için hocamdan, koca bir bardak takımını tuzla buz ettiğim için annemden...

Bugün farklı olarak herkesi düşünüp kendini bir türlü düşünmeyi beceremeyen kendimden özür diledim.

Siz de dileyin... Kendinizi affedin...



Yeni hikaye pek bir naif olunca aklıma geldi..

konumuz günlük hayatta kullandığınız bir meta üzerine...Bir çanta bir takı ayakkabı, kemer, şapka her türlü kıyafet ya da aksesuar..Hepsi kabul...

Uğura toteme inanır mısınız?Ben sanırım inanmıyorum...Fakat yine de belirli günler de elimin belirli eşyalara gittiğini görüyorum.Mesela o gün kendimi ruhen güzel hissediyorsam muhakkak bir elbise oluyor üzerimde...Ruhen karanlık isem bir jean ve gömlek...Her yeni başlangıç da muhakkak beyaz gömlek giydiğimi fark ettim mesela...Bilinçli mi bilinç dışı mı?Bu mümkün mü tüm bu kodlamalar bize neler söylüyor?

Sormaya korkulan soruların hepsini sorun.Ne kadar tuhaf acayip rahatsız edici olursa olsun sorun..

Hatta basitçe ne kadar rahatsız edicyse o kadar iyi...


karmakarışık zıpır vızıldamama bir de melodi gelsin:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥