Pages

8 Ekim 2016

0 GÖZ

Mahremiyet.

Susmak.

Yoğun.

Masumiyet.

Yüksek.

Uzak.

EN. yakın

Rüya.

Karmaşa.

Öz.

Büyülü.

Uyku.

Şefkat.

Huzur.

Riya.

Kaçış.

Öpücük.


Saklı.

Hikaye.


!

Çağın ötesinde 70'ler deyiz. Gramofonunda ki tüm şarkıları -sen bundan nefret etsen de- hep ben seçiyorum
Sana yemek pişirmeye bayılıyorum.
En çok en kalabalık anlarda bin bir fikrin somutlaştığı kahkahalarda gözlerimde uyanmanı seviyorum.
İlahi bir sevda bu seni uyarıyorum.
Seviştiğin hiç bir kadınla seni paylaşmış hissetmiyorum.
Ben sadece gözünü kıskanıyorum.
Hiç gelmeme ihtimalin, olasılıktan çıktı
ben zaten beklemiyorum.
Sende duruyorum.
Kokunu hiç unutmuyorum.
İnanmıyorum
Anlamadığını söylesen, aklıma girsen
Anladığını bilsem,
göz'de bulduklarını ziyan ettiğine
İnanmıyorum.

Kışkırtıcı bir düşünce bir tuzak her yer örümcekler
Gidemiyorum, Kalamıyorum,
Gözlerine sarılıyorum.

Zırhlarımdan soyunup
tümüyle sana geliyorum.
Tüm masumiyeti kölen ilan ediyorum.
Utanmıyorum.
Sende kaybolmuşum, gidemiyorum...

Plak çizili aynı yerde takılı
Yasak rüyalar da hep.
Kokunu aldım bir kere, gidemiyorum...






Sezen'i kimseyle paylaşmam halbuki...Sana kısmetmiş.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥