Pages

18 Eylül 2016

2 Kahveni Kap Gel





Kahveni de al gel diyorum hatta mümkünse bana da al gel.Vaziyetler bu ara böyle.Ha dersen ki plastik cup kötü hazır kahve ikilisi dert olmaz? e anlaştık o zaman=)
Madem geliyorsun müzik de lazım.












Pazar akşamı sonlanmadan, her ne için fon müzik olacaksa, etkisi Aerosmith'in klasikleşmiş Crazy'si kadar olmasa da o minvalde bir şarkının sesini açıyorum.Hatta uyumadan önce kalkıp zıpzıp bu şarkıyla zıplanılsın diyorum.
(Yalnız belirtmekte fayda var: şarkıyı ne kadar sevdiysem vokal de kesinlikle başka biri olmalıymış.Kim mesela?Bir düşünelim...Onu da sen bul!)


Biraz geç oldu ama: Hoş geldin sonbahar.





2 yorum:

  1. Müzik, kitap, kahve... :)

    Oh... :)

    Ben de beklerim bloguma... sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam:)

      Ziyaretin ve yorumun için kocaman teşekkürler! İade-i ziyarete gelicem!

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥