Pages

8 Ağustos 2016

0 Nasıl Başlarsa



Gizli ilmim
Ruhum
Çok öZlemek değil hayatı paylaşamamak aklımı uçuran

Denizler de fersah fersah mavilikleri
Kırmızıya çevirmişsin

Bu kadar da deli midir
Gökyüzünü hepten yeşile
Ağaçları turuncuya
Toprağı maviye çalmışsın

Güneş sarı kalmış
Beni hatırlatırmış
Tenimin rengine değermiş ellerinin hakkı
Avuçlarında kırmızı mor yeşil ve mavi
Gülüşünü tutmak istiyorum
kiralamayı gözyaşlarını buluta
Elini tutmak lazımdır sakın kızma
 1 günümüz de böyle olsun
Koşar adım mor çimenlerden
Yeşil gökyüzüne uçan salıncağın iki kolu ellerin
Sevgilim ellerin ne çoktur böyle her yerde!
Bir tek benmişim yoksunu
"Sıkıştık kaldık burada" şikayetini duymayacak olsa kulaklarım
Bırakırım bizi bizim renklerimizin duyarsızlığında
Ama özleyeceksin
Ben nasıl böyle yüreğin en pişmaniyeli yerinden ah sen! Dileniyorsam bir heveslik


Gizli ilmim
Ruhum
Çok öZlemek değil hayatı paylaşamamak aklımı uçuran
Yetinmeyip birde renkleri sipsilik içiveren.

Derlerdi inanmazdım
Şu renkler diyorum çok bir orospu.
Suyumu çıktı siyah beyazın?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥