Pages

10 Ağustos 2016

0 Kendime Notlar

Özellikle birine benzemeye çalışmak, yazı karakterinde büyük sıkıntı. "Mış"gibi yazmak filanca gibi ağdalı tümcelere bezemek ya da Nagihan Alçı gibi 1 kitap okuyup 1 yıl boyunca hep o kitap üzerinden işi götürmek.(ki bana sorarsanız bu çok daha ciddi bir meziyet! Vallahi benim aklım tutulur en sevdiğim kitap üzerine dahi 1 yıl boyunca yazıp duramam ciddi bir adanmışlık örneği!)

Politik eleştiriler, yada hocaların verdiği herhangi bir ödev diyelim, yazarken ilk eğilimim temiz olsun düz olsun onlar gibi olsun olmuş, istemeden. Netice de bu bana uymayan bir adet takım elbise ile düğüne gidip elbisenin kolları düdük gibi olduğundan mütevellit düğüne 4 kişi gelip altın takmayan Muhittin amca gibi heykel duruşuna geçmek demekti.(ki şuan itibariyle çeyrek 203.53 alış fiyatıyla düğünler de gram altına daha çok yer açın der gibi gibi!)

Eh ego bu ya durmaz şişede durduğu gibi(Mey'e atıf yapıp meyden bir haber olan blogerımsı?) ne edelim ilki ironi ikincisi romantizm üçüncüsü safsata derken eni konu ben gibi yazabiliyorum biraz, yani eleştirel gibi hem didaktik belki ironik ve romantik.Aman çok mu mesafeli çok mu ütopik adam sen de bu da benim kafam!


Demek ki neymiş, kendin gibi olmak şartmış beğenilmeyeceğini/kabul görmeyeceğini bile bile.Kendin gibi olmak da ne demek? bak gene kafam karıştı.

Sık sık kedi olsam nereye saklanırdım diye düşünüyorsun. Şuan itibariyle vazgeç beybisi ben sevilmeyi pek severim e alışkanlıklarıma da bağlıyımdır  ni edelim benim insan türü badimle diz dize geziniveririz böylece saklanmam da gerekmez.Bu arada herhalde etrafındaki kişiler arasında kimin kedisi olmak istemezdin diye sorsalar: Seluj'un derim(Selen kızma, çok titizsin beni sürekli yıkarsın, ayrıca kedileri bir tuhaf seviyorsun, senden ürküyoruz, mama olarak da cips ve şarap karaciğerim için iyi değil anla nolur yoksa çok tatlısın aslında.)
Tabi bazen badimden de sıkılabilirim o zaman da ağaca tırmanırım. Şimdilik planım bu ama kafam da büyük kediler ziyafeti vermek de var du bakalım ya Allah kerim.(İlişkilerin de tırmanacak ağacı olsa ya!)
Geçen Hürriyet gazetemsi şeyini almış annem. Pucca kızımız da orada yazıp çizermiş.Ben hiç alıp okumadım kitaplarını bok atmak gibi olmasın da zamanımı harcayamam.
Hah işte yazısını Gülse Birsel'in yamacında görünce gözüm değdi iki üç satırına.(Gülse'nin zekasından öperim son yazısı için tık tık.)Pucca haklısın be kızım ben de aynen öyle düşünüyorum derken buldum kendimi.Kıssadan hisse son yazısında demiş ki bu ablamız "kızlar, erkekler iyice gavatlaştı ıssız adam triplerini, evde film izleyelimcileri her şeyleri aştık yeni tehlikeli tür ilk günden bile evlenecem ama bak senle triplerine giren godoşlar.Aman diyim tikkat edin emi"

Demek ki neymiş dikkat gavat çıkabilirmiş. Ulan yıl olmuş 2016 hala evlenicem vaadiyle hatun düşürme peşindesiniz vallahi baydınız içimi çürüttünüz bi gidin Dünya niye dönüyor astrofizik nöro iktisat okuyun ikinci yeniciler dışında şair öğrenin espri kıstasınız da Cem Yılmaz'ın 23781268 yıl önceki videolarından aşırma olmasın.Ahkam kesmeye çalıştığınız o Woody Allen'ın "Midnigh in Paris"'i var ya hah işte onun dışında filmlerini izleyip bide İngmar Bergman filan tırtıklayın rezil olursunuz demedi demeyin. Globalleşme dedik amanın sınırlar kalktı full etkileşim dedik o zaman şunu da diyelim duymayanlara; devir ahkam kesme devri değil beybisi öğrenecek çok şey var ve sende pek cahilsin en az benim kadar! Hem cool takılıp dinlemek artık daha havalı ! Yalnız Teşvikiyeli ayakları yapma az biraz insan ol.Ha bi de şu yazıları her hafta okumayın okuyacaksanız da az biraz ara verin gözleriniz dinlensin.Zihin mi?Ay o da ne!





Demek ki neymiş azıcık susup dinlemeyi bilmek gerekmiş!


Sivrisineklerle asla mücadele etme, kazanamıyorsun!
Demek ki neymiş her muharebe yenmek için değil , savaş sanatını öğrenmek ve var saydıklarının eksikliğini görmek içinmiş.
Kendinle de etme. SADE.

Tanımadığın çocuklarla bol bol konuş. Onlar da unuttuğun şeyler var en basiti fütursuz hayal gücü ve yaratıcılık zımbırtısı.Hem kendi kendine konuştuğundan daha az delirmiş izlenimi verebilirsin.

Şu isimleri bir aklında tut ama artık!

Uykusuz'u her perşembe alamıyorsun hafta sonuna kalıyor."Çıkar çıkmaz alıcam" diye iddialaşma planlara uymak ile ilgili hala biraz sıkıntın var kabul et...Uyabildiğin programlar yaratmayı dene.

Elif Şafak romanlarından uzak tut kendini.

Tanımadığın insanlara tuhaf mailler atıyorsun iyice delirdin ama sen!


Özlediğin insanları daha çok gör.
Görmeyince beynin süblimleşiyor. Korkutuyorsun.

Cosmopolitan yazıları yazıyorsun bazen, blogosferin yazılımından kendimi intihar edesim geliyor.
imza: mağdur blog

Bu da benden sana gelsin:











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥