Pages

21 Ağustos 2016

0 Deniz Gri Olur Mu Hiç?





Bir ressamla tanıştım dün gece
Sergilerinden,en sevdiği şaraptan boyaların kokusundan bahis açtı.
Bir de anlattı
Kendini bildiğini sanan bilmezin biri,yağlıboyalı manzaralardan  en denizlisine gözünü kestirmiş sonra eklemiş:
"-Deniz gri mi olur mu hiç?!
-Benim denizler bazı bazı böyle oluyor sen takılma.
-Eh kaçaydı bu?
-Satmıyorum onu.
-Nasıl?
-Size diyorum satmayacağım.Deniz bu, gri de olur siyah da siz alışmışsınız dayatılana.dayatılmış zihnin dayalı döşeli hissiz evinde,benim bazı bazı grilenen denizim olmayıversin. Ezcümle, ne siz ona ne o size gelsin..."

Adam ne demiş yüzü nasıl kaskatı kızarmış inanırmısınız sormadım. Kolumun altında yağlıboya evimin yoluna, arnavut kaldırımlarını tırmanmaya koyuldum...

Deniz neden gri olmaz ki hiç?

Not: Şahit olmak zorunda kaldıklarımız, akıl sağlığımızı hepten eritmesin diye bir oyun oynuyorum kendimce. En sevdiğim şeyi, hikayelere sığınmayı, deniyorum. Siz de yapın mutlaka hikaye olmaz şiir olur ne bileyim bisiklete binin en sevdiğiniz dizileri filmleri izleyin, oyun oynamaktan keyif alıyorsanız oyun oynayın yüksek sesle sevdiğiniz tümceleri ete kemiğe büründürün, inanıyorsanız dua edin, yoga plates hangi sporu seviyorsanız daha çok vakit ayırın, kedileri sevin köpeklere su verin, çocuklarla zaman geçirin, kimsesizler yurtlarını dolaşın, el öpmeye gidin, annenizden kalan yemek takımı ile kendi pişirdiklerinizi servis edin, eskileri yad edin ve biraz hayal kurmayı deneyin...

Yoksa hepten kaybedeceğiz aklımızı...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥