Pages

11 Temmuz 2016

0 Paralel Evren'de Biz

“Hiç istemem halbuki senden evvel uyumayı.Yorgun muydum ,belki.Erken uyumuşum o gece.Düşümde Müjgan, Sevinç ve Nevin pek gürültülü kavganın içinde.Seni bölüşemiyorlar.Kafam ağır.uykuya gidip gelirken bir tını kulağımda.Kalkıyorum salonda ki divandan.Ayaklarım çıplak aklım yarım.Gidesim geldi notalardan yana.Kesilirse ya ben kalkarak olunca…Senden yana geldim bilmeden.kapın aralıkmış. Her yer karanlık.masanın soluk sarı lambası aralık kapının içinden geçiyor.Ufak bir çizgi yarıyor karanlığı.Seni izliyorum.Çok kitap birikmiş yine.Önünde saman kağıtları bir elinde hakiki mürekkep dolma kalem.Diğeri boşta mı?Değil tütün tutmakta.Hani bırakmıştı?Müjgan Sevinç Nevin seni bölüşemiyor.Kıskanıyorum.İçeri gelecek gibi oldum.Yok yaramaz sana.Yazmak istersin.Gitsem mi?Gidemem gördüm bir kere.Sırtı dikleşmiş, ciddi.Sigarayı söndürüyor.Ama bitmemiş.Müziği sorsam mı sabah?Kızar.Hem ukala.Her şeyi o bilir.Lazım değil söylemesin.Kıskanıyorum.”




Uyandım.beynim de dolaşıp duran bir tını.Duydum diyeceğim ama nereden…Nasıl…En iyisi uyumak.


Bu da Şarkı:
                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥