Pages

9 Temmuz 2016

2 Hiç Kimsem

Seni bir türlü bulamamak işkencesi yüzümün solduğu bir tahammülsüz umutsuzluk değil belki tereddüt hali
Bulamamak için seni
kendimce oynadığım bir oyun belki
Tüm yanlış zamanlarda gezinen

Gittiğin şehirler de yanındayım
En sevdiğin kitabın en sevdiğin cümlesiyim
Kaşının üzerinde ki yarayı
En çok korktuğun rüyayı bilirmiş gibiyim.
Geceleri, en çok da geceleri
Hep sana sarılmış uykunda seni sayıklayıp bana uyanmış gibiyim.
Yazları kaçıp gittiğin sahilin en güzel balığını yapan yerinde
Kalamar üstü levrek yemiş
Yine de doymamışım






















Seni kararmış anlarımın son mum ışığında hatırlıyorum,
Belki çoktandır dillendiremediğim şeyi-seni bulma arzusunu hepten olmasa da neredeyse yitirdiğimi-
Işıksız anlarda anlıyorumdur sen karanlığına mahkumluğumda.
Seni hiç tanımadığımı düşünmen haksızlık değildir
-hakkın var -
Senin tanıdığın sen ile, benim sen de bulduğum hep farklı olacaktır.

Bir rüzgar dokunmuş gibi,
Birileri geliyor, gidiyor
Bavullar dolup boşalıyor
Uzuyor kısalıyor geceler
O geliyor şu gidiyor
Ötekisi berikisi yollar kesişir gibisinden
Sen hep kalıyorsun
Zaman zaman bakacak oluyorum
-gözümdesin-
Zaman zaman tozlanmış
Silkeliyorum özlemleri
-yenileri biriksin-
Seni özlemek en büyük tutkum.
Mümkünsüzlüğün kabulüm
Kitliyorum kapılarını
Aklımın odalarına saklıyorum
Kar kar örtüyorum üstünü
Tekrarlıyorum karanlıklar da
Dimağım da senin ışığın
Kimsesiz olsan ya
Hiç kimsem.



Bu da Şarkı:





2 yorum:

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥