Pages

12 Haziran 2016

0 Ne Zaman?

Keyifli bir gece vakti yine kafam çok dolu.Bugün çok kalabalık bir masaya yarenlik ettim.Yalnız görevim figüranlık suretiyle sevimlilik yapmaktı, biraz dert dinlemek, bir parça da olmayan eksik aklımı bölüşmek...Yanında içersen çay yersen pasta da vardı.


Mesela ben bugün dedim ki kendi kendime hayat mutlu olmaya çalışmaktan ibaret belki.mi bilmiyorum yani.

Sonra mesela bugün bu blog artık kapanmalı diye düşündüm.Ne yazıyordum yani günce mi şiir mi rezil hikayeler mi...

Bilemiyorum.

Mesela bugün düşündüm bir insanı çok severken birden ne oluyor da sevmediğimize karar veriyoruz, arkasından kulisler döndürüp yabancı ilan ediyoruz...Çok mu lazımdı acaba...Hakikaten bilemiyorum.

Hep bir  ranking hali belki.öf bunu da buraya ingilizce yazdım şimdi.Ama HAKİKATEN şimdi bu saatte ki saat 02:09,tam manasını döndüremedim işte.

Çok düz durmaya çalışmak da yorucu be.

Sonra bide aklıma geldi iki ismi olanların hep iki zıt karakter barındırdığını düşünmüşümdür.Yine öyle hissettim.Mesela dışarıdan çok anlaşılmasa da baya muhafazakar biriyim.Ama öteki yandan içimde müthiş bir hayat merakı olan maceraperest biri var.güvenli alanlarda dolaştığımı sanıyorum.Ama dolaşamıyorum ki şuan böyle hissediyorum.Yani güvensiz dolaşıp dağılıp toparlanmak yaşadığını hissetmenin tadı daha mı baskın olmalı.Ah işte yine bilemiyorum.Ben zaten hiç bir şeyi bilemiyorum.

Yani öyle işte.Nasıl anlarsan.

Yazamıyorum zaten artık.Hikayelerden de sıkıldım.Hep aynı sadece yazdıklarım değil gördüklerimde.Fanuslardayız ya hani vallahi çok sığ be leş.





Not:Bugün oruç tutanlar için bekletilen ikramlıkları ,löp löp kocibik tombik göbüklerinize gömdüğünüzü gördüm sevgili Bilkentin Beyaz Türk amcaları.bari tepsiyi bırakaydınız da insancıklar sebeplenseyd, peh



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥