Pages

20 Mayıs 2016

0 İçimizde ki Fahişeler


                                                                               
    Herkese selam!


Yoğun bir hafta daha sonlanırken buralara hızlı bir selam verip bir kaç kelam edelim istedim.Yazının başlığı yine gün yüzüne çıkmayı bekleyen hikayemden bir bölümün başlığı.Cinsiyetçi yaklaşımların bir örneği olarak kadınsılaştırılan bir sıfat olarak karşımıza çıkarken bir yandan da bir istihdam tabiri.Benim içinse ruhsal deviniminde fahişelik barındıranlar için bir güzelleme...

Bu kez azıcık kapalı yazıyorum farkındayım genel de sözde anlamları gerçekleriyle harmanlayarak kullanmaya alışkın olsam da, ne diyelim yenilik iyi gelir!

Baharın enerjisi ve zaruri durum sonlanmaları ile uzun süredir hiç hissetmediğim özgür ruhu hissediyorum.Kısır döngüde ilerleyen muhabbetler ve durumlar benim gibi yeniliğe ve ilerlemeye odaklı biri için hiç bir zaman çekici olamıyor .Sıkılganım. Evet.

Snapchat'de çok aktif olmasam da özellikle güzel şarkılar paylaşmayı alışkanlık haline getirdiğimi söylemeden edemeyeceğim.Malum sosyal medya fobim olağan çılgınlığıyla süredursun Snapchatten adım sayar havasında ufak bir video da şuraya eklensin:


video

Videoda ki şarkıyı merak edenler için söyleyeyim delisi olduğum: "Seven Nation Army"  dinnlemek isteyenler için tık tık

Bu güzel enerjiyle izlemeyenler için pek sevdiğim bir filmi de eklemek istedim.İspanyol sinemasının nadide filmlerinden biri, 1996 yapımı "Libertarias", sorgulamaya alışık olmadığımız ve bir arada düşünmekten itina ile kaçındığımız imgelerle bizleri yüzleşmeye zorluyor.Faşizme başkaldırının yanında bir kadın hareketinin doğuşuna farklı açılardan bakmak isteyenler izlesin der fazla spoiler vermeden susarım!






İkinci Önerim ise Hiç de fena bulmadığım ve geniş kitlelere ulaşıp ulaşamayacağını merak ile beklediğim yerli bir müzik grubu olan Heavy Sky.

E birde meraklısına İmre Azem Balanlı'nın çektiği- kendisi kent sorunlarını konu edinen bağımsız bir belgesel sinemacıdır-  Ekümenopolis belgeselini önerelim.


Şarkı mı?

Şu sıra çok acaip ve ürkütücü tınılara yönelmiş olsam da mütaasıp imgemi bozmayıp en efendisinden bir musıki ekliyorum efenim müthiş duru sesi ile Hamide Uysal hanımefendiden geliyor:






Not:Yazının başından sonuna resmen bir kültür şoku!
Not2: Gramsci'nin dediği gibi " aklın karamsarlığı ve iradenin iyimserliği" arasında bir yerler de...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥