Pages

29 Mayıs 2016

0 Deli Yorgo

Onu ilk gördüğüm sabah
Hayranlık, merak, tutsaklık ve bilmem kaçıncı eylemsizlik kipinin çekiminde altüst olunmuşluk

Konuşmasını takip etmek sesinin yankılanması
ve ardından göz bebeklerimde ki ani değişiklikler
anlamıştım,

Çok görmeden suretini
hatta bilmeden aslını gizlediği maskenin ardılında ki gerçeği
O oydu işte!

Yağmurlu bir sabahı da sevdiren, 3 saatlik bir filmi bile inadımdan izleten
müziğin sustuğu anda yakaladığım anlık benim oluşu
O oydu işte.

Her gün kimliklerini giyerken habersizmiş gibi yaptığı gecelerin öteki nüshasında belki kendisinin bile unuttuğu bir adam
O sabah işte
Karşılaşmışız

Sonraları anlattım bunu tabi
Önce Deli Yorgo'ya
balığının yanında ki bir türlü beğenemediği rakısıyla dinleyiverdi beni
Eski iskemlenin rahatsızlığını bile unutuvermişim o sabah hikayende seninle ağlarken

Yolların karmaşası sinik bir yağmur kokusu ve ıslanmış kaldırımın ayaklarımın altından kayışı
Düşüvermişim
Hatırladım sonra ben böyle alel acele kalkınca oradan
Tabi aklımda sen zamansızlığına sarılma hevesiyle fark etmemişim
Deli Yorgo ölmüş o sabah.


....


Ayamamışım günün aydınlığını
Oracıkta düştüğüm gibi kalmışım.
Şehir de bir huzursuzluk tüm yağmuru içmişliğin akşamdan kalmalığı
Kalktım gitmeliydim
Son sabah yine senin yanın da sen bilmeden dokunduğumu ruhuna sana rağmen seninle olmalıydı.









Yumuşama eklerini  ruhlarından atmayan herkese... Mutlu Pazarlar ve İyi haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥