Pages

22 Nisan 2016

2 Selam Ben Jennifer!

Valla sizi bilmem ama benim ruh halimi giydiklerim saçım başım pek bir etkiliyor.Ya da tam tersi de olabilir.Bir önce ki postta bahsetmiştim saçlar bir -evde kalmaya beş var dikkat çekmem lazım seksili karemelli loreal 6.75 dore yansımalı bnşkalfmldnmsd rengi- olduğundan beridir, bana da tam da böle bir enerji geldi.

Ne haller ne tavırlar valla inanamazsınız.

Geçen haftam gerçekten çok yoğundu.Sunum sınav ve annotation paper derken gece 3 den önce yatağa giremez oldum.4 saat uykuyla tüm günü geçirdiğim hal de saçlarımı fıştırıklı modeller yapmaktan geri durmadım.Halbuki ben asla makyaj ve saç yapmak için uykusundan yarım saat feragat eden hatunlardan olmamıştım.Gerçekten durum vahim demekki...

Yalnız öyle bir yoğunluk ki, her sabah kendime yaptığım -muhakkak ki doğal ekmek olacak! malum sağlıklı beslenme takıntılıyız ya hani- tostun içine kaşar koymamışım arkadaşlar.evet.baya kaşarsız tost.Ulan ısırıyorum ısırıyorum hiç birşey yok.İçimden de kendime sövüyorum " ne cimri karı oldun be!Saç boyasına parayı kaptırınca burdan mı kıstın naptın bir tek ortasına koydun heralde kaşarı!" e ısırıyorum ısırıyorum tostun sonuna geldik ki içini açmayı akıl ettim.O an sağ yanıma bir inme geldi tüm saçlarım köpek görmüş kedi gibi tülük tülük tepeme dikildi.Jenifer'lığımdan eser kalmadı sulu kuleli Melehat ablaya döndüm.

Gerçekten çok dertliyim.Görüyorsunuz.

Bütün günüm bu gerizekalılıkla geçti.Eve döndüğüm de tv de zap yaparken bir kadın programı gibi bişiy de ilk buluşmanın kodları anlatılıyor.Yok işte kahverengi giymeyin güven vermezsiniz, dekolteyi abartmayın kırmızı ruj sürmeyin.filan.İşte o an hayatımın en kötü ilk buluşmalarından biri akılma geldi(demek ki dahası da var=( . kod adı veriyorum elemanımızın adı:Yeşil.(Yeşil sermaye filan aklınıza gelmesin lütfen yok öyle bişi:s)

Şimdi bu Yeşil Bey ile yaşanan durumun nerden baksan bir 5 senesi var.Abimizin gözleri-yeşil- bak bak bitmiyor.Bir arkadaş ortamında denke gelince özel bir buluşma ayarladı kendisi.Ben de bulmuşum Kıvanç Tatlıtuğ ile Murat Dalkılıç kırması çocuğu kaçırır mıyım!
Kaçırsaydım keşke zira tüm akşamım hortlayan bir Klostrofobi atağıyla geçecekti...

Şimdi kendisi bir centilmenlik(!) örneği göstererek saat 8 de beni evimden alacağını söyledi.Tüm ısrarlarıma rağmen evinden alacağım diye diretti.Peki dedim el mahkum.Saat 8 buçuk olmuş adam orta da yok.Arıyorum cevap yok.Yolu bulamamış arkadaşlar.30 kere anlattım konum attım.Saat 9'da anca gelebildi.Ben de tabi sinir katsayısı yüksek.Neyse dedim olabilir yön duygusu kötüdür gudubetlik yapma bu illa ki gerizekalı olduğunu göstermez şiii sakin.Tam arabaya bindim ki ne göreyim!Adam eşofman ile ilk buluşmaya gelmiş!Hayır yani baya baya eşofman altı ve tshrt!Benim sol kaş gene havalandı.Pilates yapan Ebru Şallı gibi püf püf nefes veriyorum tamam sakin şekilcilik yapma demek ki rahat biri daha iyi işte!Daha iyi de ben niye tükürdüğümün stilettosunun tepesindeyim ozaman!FUCK!

Nese yol sonunda bitti.Mekana geçtik.Allah'ım nasıl dar bunaltıcı loş bir mekan bayılacam!Çocuk ne konuşuyor ne diyor hiç bir şeye zaten odaklanamıyorum.sıçtığımın stilettosu da ayağımı vuruyor.Ay kusacam galiba..

"ee peki sen ne düşünüyorsun  Coco?"
"hı?"
Ne soruyordu acaba
"Ya bence haklısın aynen öyle yani"


Konuşmanın gerisini hiç anlatmıyım.
Zira dinlemiyordum Onunda beni dinlediğini hiç zannetmiyorum defalarca klostrofobim olduğunu ve içerinin havasız olduğunu söylemem rağmen kıçını kaldırmadı koyduğu yerden.O an anladım ki ilk buluşmaya eşofman ile gelmek aslında çok şey anlatır.Adam üşengeç!Adam tembel!Tabi ilerleyen dakikalar da deliler gibi midem bulanmaya başladı.Lavaboya gitmek için izin istedim o sırada başım döndü.Ben sendeleyince de bizim eleman ayaklanıp tuttu beni.Asıl olay bundan sonra koptu:

"ıyyyy New Balance'larıma kustuuuun iğrençsiiiiiiiin"

Tuvalete nasıl attım kendimi anlatamam.elimi yüzümü yıkayıp biraz kendime geldikten sonra içeri döndüm.Tabi feci sinirliyim.

"Kalkalım mı Yeşil Bey artık.

"Tabi.hesabı istedim zaten.Siz de ödeyin kalkalım"

Ulen içtiğimiz bir bardak kahve be!Benim damar attı tabi çıkarıp masaya fazladan parayı attım...

Dönüş mü?

Pek tabii ki Allah'ın öküzüyle eve dönmedim hemen bir taksi çevirip evimin yolunu tuttum.

Eve geldiğim de şişmiş ayaklarım kusmuklu saçlarım ve telefon rehberimden eksilttiğim gereksizin ardından acıktığımı fark edip kendime tost yaptım.Bildiniz o tost da fecehat geçen bir ilk buluşmanın ardından kaşarı unutularak yapıldı ve öyle de yendi.


 Çünkü Jennifer'lar kaşarsız tost sever ve her zaman James Dean'in bir gün onu bulmasını bekler!(tercihen biseksüel olmasın aman diyim!)



Hadi size iyi hafta sonları bana da uykusuz geceler!






Bu da  anti-romantika yazımın romantika şarkısı olsun.






2 yorum:

  1. Aman tanrım öküzün dibi, işte tipe bakmicaksin azizim. Bazen çok hoş kadınların yanında ilk bakışta çok çirkin adamlar görüyorum. Ama sonra adamın kadına bir bakışını yakalıyorum, öyle güzel ki. O zaman anlıyorum ki kadının adamı çirkin görmesi mümkün değil. Ayyy tekrar düşündüm dd harbi öküz ya hay senin newbalance hedene. Balance kim sen kim beeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcııımmm ya seni yiyebiliyor mutuz acabaaa? Çok tatlısın ve de haklısın! Tip benim için de önemli değil insanlık olmadıktan sonra bir işe yaramıyor:) yorumun için çoook teşekkür ederim kocaman sarıldım ❤️

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥