Pages

2 Nisan 2016

0 Dengemin Yegane Dengesizliği

Benim canım
Yanmak bile mümkünsüz geliyor gözlerin de
Sözlerin bulur beni en derinim de
Susasam, yine sensizliğe alışırım
senden dökülmeye
Kirpiğim dokunmaz yüzünün herhangi çizgisine
Yine avunurum senin gülüşüne
Bedenin mahiyeti kalmadı
Susmak zorundaysam
Sorman anlamsız benim canım 
anlatamam
Duymaktan korktuğunu sormasan
Aklın çokken benimkini bulandırmasan
Kimyamız karışamaz ki
DNA'm bile sen diye kodlansa da
Hayali bir günahım 
Sen sussan da bundan gayrı anlatamam
Üzülme benim canım,
Sana hep gülmek vardır
Ben de bir yeklik hali
Hiçliğinin eminliği ile...
Dengemin yegane dengesizliği,
benim canım
Hayalim de kal, gün ışığı sarsın sensizliğin zehrini...






bu da şarkı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥