Pages

14 Nisan 2016

3 ÇOK ACA'İP



Son birkaç gündür en çok kullandığım iki kelime çok acaip! oldu.Her şeye herkese aa çok acaip ya dedim.Aynaya bakıp kendime çok acaip dediğim de oldu.
Acaba bu durum, durmadan okumak zorunda olup, bahar geldiği halde içimde ki enerjiyi sporla, koşuyla filan açığa vuramadığım için miydi?Ay bilmiyorum.

Geçen gün akademik camia da hatırı sayılır bir şöhrete sahip bir hocanın dersinde yine tuhaflıklar peşindeydim.
Genelde sabahları pek çok insana göre az uyumuş olsam bile inanılmaz enerjik uyanırım.Rezil şarkılardan potporiler halinde oynayarak hazırlandığım sabahlarda çoktur.İşte yine öyle bir sabahtı.Yalnızca 3 saat uyumuştum sunumum vardı.

Sınıfa girdikten sonra baktım Ezgi oturmuş öyle bir keyifsiz filan.
"uyuyamadım Coco ya çok gerginim, duygusalım ağlıcam galiba" dedi.

İşte aradığım fırsattı!Adeta Saraylı Cemil İpekçi havasıyla " canım kendini bana bırak " dedim.
Off yaşasındı! Reiki filan yaptım kızcağıza.enerjisini aurasını temizlediğimi filan zannedip seviniyorum.Ben sevinirken de bu pek bir şöhretli hoca içeri girdi.

Adamla aramızda ki ilişki zaten Safiye ile Faik'e dönmüş durumda.Ne desem bozuyor eziyor gülüyor.O halde görünce tek kaşını kaldırıp gözlerini belertti tabi sınıfın kalanı da aynı anda içeri girmiş bulunmuş.



                                                              bknz:soldan ikinci


O an ya kızım sen busun işte ne saklıyorsun kendini ya enerji çalışması yapıyorsun kamusal hizmet bir nevi diye içimden geçiriyorum.Daha doğrusu içimden geçirdiğimi sanıyorum zaman zaman olduğu gibi yine o sabahta kontrolsüz bir biçimde konuşmaya başladım.

Sonuç. Sabah Sabah şoka girmiş bir Prof, Gülmekten ve benim yerime utanmaktan kızarmış bir 15 kişi!

Aferim bana ya valla..

Hayır bu kadarla da kalsa yine iyi..

Kaş'a gidenler bilir, Ada denilen kısmında sosyetik Acar ailesine ait "şato" ismini verdikleri ultra über lüks bir mülk yer alır.Birkaç yıl önce Kaş'da tatil yaparken görmüş ve " çok acayip ulen bu ne görgüsüzlük" demiştim.Tesadüf bu ya Hocanın da o "şatodan" bahsedeceği tuttu.Giden var mı deyince de yine kendimi konuşurken buldum:

"Ben gittim gördüm.Gerçekten çok aca'ip."

Yine durdurulamadım ve çok acaip bir akademik yaklaşım örneği sergiledim...Olsundu ya, Politikaya da neşe lazım!

İşte tüm bu bezginlikle attım kendimi kuaföre.Artık karamel, bal ve uçları tuhaf bir renk olan saçlarım var.çogzel gerçekten:/

OFF!Anneeeee ben manyak oldum GENE!


...


Alın bu da şarkı=)




ps: son zamanlar da müzik piyasasın da süper alternatif albümler çıkıyor.Takipleyin heba olmasın güzel şarkılar!

3 yorum:

  1. Eee güzel bence gayet iyi Prof. Faik Hoca :)) -e hocamızın adını bilemiyorum ya-- ile ne diyalog geçti bilmiyorum ama saçlar güzel olmuş olsa gerek kalben hissettim . Şarkı hoş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaa çok teşekkür ederim yorum için!
      Herkes pek bir sevdi saçları.Sen de görmeden sevdin ya kalbini yerim!

      Hocayla geçen dialog içler acısı utanıp da yazamadım.Allah'ın bilimsel insanına kalmış neler anlattım.Çenemin çapı darlsa her şey daha makul olacak!

      kocaman sevgiler kalpler öpücükleeeeeeer

      Sil
    2. Yiaaa çok teşekkür ederim yorum için!
      Herkes pek bir sevdi saçları.Sen de görmeden sevdin ya kalbini yerim!

      Hocayla geçen dialog içler acısı utanıp da yazamadım.Allah'ın bilimsel insanına kalmış neler anlattım.Çenemin çapı darlsa her şey daha makul olacak!

      kocaman sevgiler kalpler öpücükleeeeeeer

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥