Pages

15 Mart 2016

2 HADİ UYAN!



"Hadi uyan
Aydınlığa çık da gözlerin ışısın
ilkyazlar sıcağı biriksin yüreğine
Yoksul olsan da uyan
Garip olsan da uyan
Madem ki Güzelsin, güzeli yaşatmak için
Madem ki iyisin iyiliği yaşatmak için
Madem ki umutlusun umudu yaşatmak için 
Hadi uyan 
Denizi dinle yaşamak desin
Toprağı dinle barışmak desin
göğü dinle sevişmek desin
Bir plak konmuş gramafona
İşte aşk, işte özlem, işte savaşmak gücü
Uyan diyor. uyansana"
                                     Metin Eloğlu






çok sevgili okur,

İyimisin demeye casaretim yok, Ben de iyi değilim bilirim sen de iyi değilsin...

biliyorum korktuk, mutsuzuz, üzgünüz, akıl almayacak günlere uyandık
güneşin rengi de solmuş,
kızgınız, kırgınız kendimize açılan her telefonda içimiz rahatladı diye...

İşlerimiz yarım kaldı, lokmalar boğazımıza dizildi ateş en çok düştüğü yeri yaktı...

Yarım kalan hayatlara böyle yitip gidişi yakıştıramadık, ölüm bu muydu sahi?!

Boğazda ki düğüm yutkunsak geçmiyor, sussak gözyaşları dinmiyor...
biliyorum hiç birimizin gönlü olanlara razı gelmiyor

Biliyorum yorulduk artık öfkelenmeye kızmaya bile takatimiz kalmadı...

hem söyleyecek çok söz hem söyleyecek hiç bir şeyin olmadığı zamansız tarifsiz ansız hükümsüz gecelerde karanlıkta kaldık...

Ama vakti değil sinip oturmanın susup küçülmenin!

Madunların sesini kim duyuracak!

Ne güzel demiş şair "Hadi uyan" hadi uyanın!

...

2 gecedir düşünüyorum... Bir çözümü olmalı...Elimizden en çok ne gelir? kendi dost meclislerimizde birbirimizi ayırmamak gelir, farklılıklarımızı bütünlüğümüz olarak görmek gelir...

Okuyan düşünen bu gidişata canı sıkılan herkesi araştırmaya ve çözüm bulmaya davet ediyorum.Yaşadıklarımızın tarihte örnekleri muhakkak ki var. Araştıralım okuyalım belgeseller filmler izleyelim tartışalım, fikir paylaşalım.

Sevgi üstün gelsin. Nefretin nefretle beslenmesine izin vermeyelim.

Korku bizi sindirmesin!








Çok sevgili okur,

 İnsanlar işlerini idame ettiriyor hayatlarına devam edebiliyor diye kızgınsın belki...Ama birileri de bunu yapmak zorunda...

Bugün binlerce insanın geçim kaynağı olan İstanbul Moda Haftası Terörün ve bu büyük acının gölgesinde gerçekleşmek durumunda kaldı.

Kimilerimiz bu gibi iptal edil(e)meyen organizasyonlara kızgınsınız biliyorum, hak da veriyorum ama iptal olmasını beklemekte hata...Hepimiz kendi çapımızda birer terör uzmanı olduk artık terörün neye hizmet ettiğini neyi amaçladığını çok çok iyi biliyoruz.Korkutmak yıldırmak sindirip köşemize çekilmemizi sağlamak!

HAYIR!

işte bunlara kocaman bir HAYIR!

Daha da fazla üretmeli, daha fazla çalışmalı güzellikleri yaşamımıza çekmek için şimdi herzamankinden de fazla emek vermeliyiz.

Ben inanıyorum..

Ne olur siz de inanın...

Güzel günler bizim, barış hepimizin olacak...










2 yorum:

  1. aradığım istediğim ama başaramadığımumut dolu yazı buymuş meğer :)
    duyarlılığınız beni çok mutlu etti.
    bloğumdaki yazıya gözatarsanız sevinirim

    http://thewomansscratchpad.blogspot.com.tr/2016/03/son-yasananlar-ve-bizde-braktklar.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorumdur bu!

      Sizde beni çok mutlu ettiniz.hemen yazınıza ışınlanıyorum!

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥