Pages

30 Mart 2016

0 Depresyonda mısınız?Erkek Kanka Edinin!

Canım Blogosferin güzel insanları!

Bir süredir tenhalardaydım.Yazmak istediklerimi bir türlü yazacak vakit bulamadım.bknz:tembellik-zamanı kötü kullanma-üşengeçlik vs vs vs


Yine olaya dan diye başlıktan girdim.ve tabii yine anlatacak acıklı absürt saçma zırvalarım var.

Kadınlar ve Erkekler

Arkadaş olabilirler mi?

Olurlar da kalabilirler mi?

Sevişmek isterlerse ne olacak?!(farklı bir arkadaşlık türünden bahsediyor olabiliriz tabi!)

neyse olayı pisleştirmeyelim özümüze dönelim.

Bizim Site'ye (adı site bence) ilk taşındığımızda bacak kadardan öteye geçmeyecek bir yaştaydım.(Ferdi Özbeğen'den geliyor: gözüm de canlandı koskoca mazi)5 filan diyelim.Yaşıtım ya da yaşıma yakın hiç kız olmadığı gibi site erkek çocuk kaynıyor.E tabi çocuksun oynamak istiyorsun ilk başta kabullenilmesen de daha sonra kabulleniliyorsun.Beni de oyunlarına dahil ettiler sağolsunlar.Buradan çocukluk arkadaşım 01 BBG Melih'e de selam olsun.

Ben maşallah bir erkek veleti gibi bir bakıyorsun ağaç tepesindeyim bir bakıyorsun Ninja olmuşum.Çok fena yani zaten tip olarak da kara kuru uzun bir kızçe olarak da uygundum bence aralarına!

Neyse ilkokulda da durum değişmedi ilk arkadaşım Murat, canım Van kedisi Kaan ardından tam bir orta anadolu evladı olan Güdüllülü Caner ( mahlas değil) derken ortaokulda bir kızlı erkekli(!) grup lise de yine bir kızlı erkekli grup! ama mutlaka bir candaş erkek kanka!

Dostluk güzel şey...Cinsiyeti onu bunu bırakalım da hayatın yaşanılır olma sebeplerinden aslında.

Cinsiyete göre dost seçmemek gerekse de hem cins olmanın avantajları olduğu gibi(örneğin bir kadın reglinizi anlar ağrı kesici bulur tatlı kriznize ortak olur birlikte kuaförde çılgın saatler geçirebilirsiniz!) karşı cins ile edilen dostluk da ayrıdır.Yani benim için en azından öyledir.Bir kere bir erkeği "sevgili" "baba" "dayı" "abi" sıfatlarından bağımsız şekilde tanımanıza fırsat sağlar bu durum.

Her türlü erkek muhabbetine dahil olup bakış açılarını görebilirsiniz.ve itiraf edeyim bu çok eğlenceli.
Bu durum tabi biraz yazının girişinde bahsettiğim gibi yetiştirilme tarzı ya da çocukluktan gelen arkadaşlık edinme alışkanlıklarıyla da ilgili.Hiç bir zaman etrafında kızlar ordusu olan, kızlarca çok sevilen işin aslı hemcinslerini çözebilmeyi başarabilmiş biri olmadım.Erkeklerin tarafsız kin gütmeyen kıskançlık illetine pek de yakın durmayan bolca kollektif duruş ve şamata içeren bir parça da "kolay" dünyalarını daha çok sevdim.

Yanlarında hep çok güldüm, kendim olma fırsatını buldum, öğrendim ve kadınların dünyasına uzaktan bakabilmeyi denedim.

Burdan Reha'ya Yusuf'a Utku'ya Sidoma unuttuğum o bu şu varsa selam olsun.

Ama en çok Güdüllülü Caner'e selam olsun.Sen olmasan Ankara havası ve arabesk müzikten bir haber olacaktım.ve unutmadan, hala  kaşık havasını  en iyi sen oynuyorsun!

İşin aslı kadınların ve erkeklerin arkadaş olabileceğine gerçekten inananlardan olsam da bazı durumlarda da iş boka sarabiliyor dostlarım.Oda ayrı bir yazının konusu olsun.



Bir dizi önerisi olarak: JLO'nun yepyeni polisiye dizisi Shades of Blue




Kitap: Eduardo Galeano'dan herhangi bir şey ama mutlaka bir şey!

Geçtiğimiz haftalarda ölüm yıl dönümü olan Müslüm Gürses'in yorumuyla çok sevdiğim bir şarkı bu yazıyı sonlandırsın!





Hepinizi sevdiğimi biliyorsunuz artık bence!
Yorumlarınıza ise bayılıyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥