Pages

16 Aralık 2015

2 UKALA DÜMBELEKLERİ





Selam!

Ankara da hava buz resmen donuyoruz...Pamuk gibi bir kar bekliyoruz buralara...

Çok hızlı bir post yapıp hemen işlerime dönmek zorundayım.Halbuki yazmak istediğim çok şey var!boşluk anımda her birini paylaşacağım elbette.

yazımın başlığından anladığınız üzere bugünün konusu Ukala sinir bozucu insanlar...

İlkokul yıllarında çok çok sevdiğim bir kız arkadaşım vardı.iyi bir aileden geliyordu ama mütevazi ve tatlı bir insandı.kendisinin mütevaziliğine karşın annesinin kimseyi beğenmez bir tavrı vardı nitekim benden de hoşlanmazdı.Çok sonra öğrendim ki -altıncı hisler yanılmıyor- benden gerçektende haz etmiyormuş...

Yıllar sonra, lise sondayken bir güm arkadaşımın evine gittiğim de tam evden çıkacakken annesinin gelmesiyle bir müddet daha oturmak durumunda kaldım.Arkadaşım odasına gittiğinde ise annesi bir anda 

"ne okuyacaksın"
"ne olacaksın"
"matematiğin iyi mi"
"trigonometriden anlıyor musun?"

gibi sorular sormaya başladı.İlgili olması beni çok mutlu etti ve söylediklerine cevap vermeye başladım.Sonra durup

"sen bu saydığın mesleklerin ne yaptığını bile bilmiyorsundur.Ne istediğinde belli değil.Benim kızım Hukukçu olacak!"dedi

hiç bir zaman hazır cevap biri olamadığım için bu sözcükleri duyduğumda tepkisiz kalmayı tercih ettim.
Ama o gün ne kadar üzüldüğümü çok iyi hatırlıyorum.

Hayatımızın her anında iş de okul da belki kendi ailemizin için de bile ukala, yargılayıcı, alaycı tümcelerle karşılaşıyoruz...

Hatalı olan bu sözleri sarf edenler değil, aksine söylenen sözlere kanıp yolundan sapanlar da...

İnsanlar her zaman bir şeyler söyleyecek..Bazen yolunuzdan da alıkoyacaklar buna izin vermemek lazım.

Kişilerin ne dediklerinden çok kendi yapmak istediklerime odaklandığımdan beri daha mutlu bir insan haline geldim.

Bırakın konuşsunlar!

Duymayın!
Dinlemeyin!
Önemsemeyin!
Vızıldayıp giderler!


Tam ders çalışmalık süper bir şarkı daha ekliyorum!Umarım seversiniz=)




Haftanın tam ortasında hepinize benden kocaman bir çilekli pasta gelsin!
Hepinizi kocaman seviyorum!






2 yorum:

  1. Hukukçu oldu mu bari kızı:) Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Evet Tatlım oldu Özel bir üni de Hukuk okudu =)

    çok teşekkürler yorum için sevgiler=)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥