Pages

27 Aralık 2015

4 Olasılıklar...

Yeni birine dönüştükten sonra mı-dönüşebilme ihtimali var mı ki peki bu bir yanılsama mı- yoksa o çok mühim nefesimizi tuttuğumuz anlarda mı aklımızdan geçiyor tüm bu olasılıklı tümceler...

Mutluluk hayaller hüzün kaybettiklerimiz kazançlarımız başarısızlıklarımız insan olabildiğimiz anlar kendimizi aradığımız yollar bizi biz yapan her şey ve bizi bizden eden her an olasılıklar evreninin 365 gün 6 saat artımlı kısmının  sonuna getirdi bir kez daha.





kafamın çok karışık olduğu bir yazı daha böyle yazılıyor işte bu gece. yazdığımız kötü hikayeler, bir gün daha büyüleyici daha parlak olabilir ama aslolan sahici olduğunda ki sihir ve parmak uçlarınızdaki anlık uyuşma hissi.

"Çok sev çok dua et çok çalış en çok kendin ol
en az kendisini sevmeyenlere kız
enlerini kendin yarat
her günün -en- olsun
daha çok yardım et paylaş
daha çok gülümse 
daha çok deme her şeyde de
az da çoktur
uzaktan bakmayı dene"


Permütasyon ve kombinasyon hesaplarına girmeden hayatı yaşamak!
Muhtemel olmayanlara cesaret edebilmek!
ve her birinin sorumluluğunu almak!
Rutini kırmak!
daha çok gülmek!
Daha çok mutlu etmek!
2016'nın yeni kodları olsun!



Her zaman kitap insanıydım oysa ki...
Bu yazıyı bana yıllar önce izleyip çok sevdiğim Ferzan Özpetek'in  "Karşı Pencere" filminde çalan şarkı yazdırdı sanırım(!)
Her şeyin ortaya çıktığını düşündüğünüz o an şarkı girer fondan, sonradan ayrımsarsınız tüm anladıklarınız koca bir yanılsamadan ibaret belki eksik parça parça ve bütünlenmeye hasret ışığını bulacağı kilit atomcuğa odaklanmış...
Her zaman ki gibi şarkı yazının sonuna eklendi.

ps: izlemeyenler koşarak filmi izlemeye gitsinler!



çokça ilham aldım 2015'de ...
Bütün yol gösterici akıl hocalarıma, hayatımda ki tüm ilham ışıklarına, dünden bugüne küçük hikayelerimi sevenlere, onlardan nefret edenlere, fazla romantik ve acemi bulanlara, eğer varsa yeteneğimi(?) işlenmemiş kabul edenlere ama yine de okumaya değer bulan herkese teşekkür ederim...




 Favori şarkılarımdan biri sizin için geliyor:



                                                        

Herkese şahane bir hafta diliyorum!2015'in son pazartesi sabahına bu buğulu şarkılar kadar masalsı ve aşk dolu uyanın!

Hepinizi kocaman sevdiğimi bildiğinizi biliyorum!


4 yorum:

  1. merhabaa :) Benim için hiç hoş bir yıl olmadıı umarım o güzel dilekleriniz 2016'da gerçekleşir :)
    Karşı pencere güzel film müzikleri daha da güzeel .Ferzan Özpeteğin diğer filmleri de çok severimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mariposa selam!

      ozaman ne diyelim? geçen yıl eski de kaldı!2016 senin yılın olsun!
      kocaman sevgiler!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yorum için ve güzel dileğin çok teşekkürler!ben de sana ve sevdiklerine keyifli bir yıl diliyorum!

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥