Pages

11 Aralık 2015

0 İMDAAAAAAAAAT!YETİŞEMİYORUM!!!!



Son bir kaç haftadır  tırmanışta olan iç sesimin isyan bayrağı bu hafta iyice yükselmiş bulunuyor.Öyle ki artık sinir bozukluğundan bilgisayar başında raporun karşısında kendi kendime gülmeye başlamışım...
Yoğunluğun içinde yapmam gereken işlere odaklı olduğum halde işlerim istediğim sürede ASLA yetişmiyor!

İnanılmaz bir dağınıklık içerisindeyim...Dolabım masam odam asıl önemlisi kafam dağınık kafam!!!

Hah işte belki de tüm bu toparlayamayışın sebebi bu kafamda kurulu olan sosyete pazarından kaynaklıdır...

Dışarıda harika kadınlar görüyorum.işe gidiyorlar çocuklarını okuldan alıyorlar akşamları harika sofralar kurarken sevdiklere adama yorgun olduklarını bir gram hissettirmeden seksi kalabiliyorlar..dahası kankalarına zaman ayırıp gönüllerince coşup eğleniyor hunharca spor yapıp alışverişte ki indirimleri kovalıyorlar!

Ben?

şu ara hiç bir şeyi doğru düzgün yapamıyorum.
Aslında zaman zaman hepimiz bu hisse kapılıyoruz...

"yapamayacak mıyım acaba"

"belki de yanlış bölüm de okuyorum"

"yanlış işi mi seçtim acaba sektör mü değiştirsem"

"ilişkimde mutsuz muyum"


Asıl önemlisi ben kimim nereye gidiyorum...

Çok yorgunum bu hafta.En çok da kendimi anlatamayıştan...

Belki de yukarıda bahsettiğim kadınlardan olmak zorunda da değilizdir?!




Neyse artık böyle tuhaf yazıya tuhaf da bir şarkı iliştireyim bari....Bu sefer ki absürt melodi çok sevdiğim birinin hediye ettiği bir albümden geliyor...sevecek misiniz bakalım...







hepinizi kocaman seviyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥