Pages

16 Aralık 2015

0 ÇOK SEVİYORUM SENİ

Çok seviyorum seni

Sırf sende seviyorsun diye değil

Belki de sevmiyorsundur kim bilir

Sevebilmende ki olasılık

Yeterli geliyor nede olsa

Sana bakınca benim kafa hep alık

Shakespeare sever miydin

Nerede kaldı Süreyya

Bundan böyledir artık

Cümleler 3 kelime

Anlam ziyadesiyle yavan

Çok seviyorum ama diye başlar

Bencilliğim kadar sevemem diye anlamlanır.

Sağdan okursan beni

Kalbi göremezsin kaçırdığın sendeki

Bütünlüğün anlamıdır sol yanımda ki izi.

Bu gece de yazdım böyle

Nasılsa erişemezsin bendeki sihre

E ozaman kal sende

Hep böyle kimsesizce.

En içten dualar

En makbul olanıdır balım

En yalın hal  
                                   
En gerçek ben demek


Süslü sözlere ne hacet!

Yine yazdım sana

Sen gene kayıp

Bundan böyle arama

yoktur sana vefalık!





#coconungeceyarisimirildanmalari






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥