Pages

4 Kasım 2015

0 Ona Yazılmış Mektuplar


Bilmem kaçıncı gecenin zifirinde ben sana uyanmışım sen sana tutsak
Ellerimle kaldırsam başını düştüğü dardan gözlerinin
Uzanıp öpsem korkularından bir seher vakti
Bir kez baksan oluru varmış bir yol bulunurmuş gibi
Yurduna kavuşsan gözlerimin aydınlığında kararsak hiç yanmamacasına,
Bulsam yine en içten gülüşünde sebeb-i hayatımı
Keşkemden çıkıp dehanda ah olsan
Beddua bile olsan seninle yansam
Kahrolsam yitirsem de beni
Seni sen de bulsam
Dursam fikrinin özünde yazılmamış Kitaplarının ön sözü olsam
Küçüğün olsam, kadının olsam
Sinem deki azabı ancak  ebediyetin eder istiab...




Haftanın ortasında Soğuk ama güneşli bir Ankara'dan selam!

Bir süredir kafamda ki hikaye ile ilgili olarak kolları sıvadım ve çalışmaya başladım.bu hüzünlü girizgah hikayemizin bir bölümünde geçecek olan bir mektuptan alıntı...hikayemin ilk bölümünü kısa bir süre sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Her türlü yorum öneri ve eleştirinizi büyük merakla bekliyorum!

 Ve haftanın parçası İlk Türk Tango şarkısı ünvanını taşıyan "Mazi Kalbim de Yaradır" adlı eseri seslendirişiyle günümüze dek hüzünlü sesini bizlere ulaştıran Seyyan Hanım 'dan geliyor.Ama bu kez farklı bir şarkısıyla...

Hepinizi seviyorum!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥