Pages

26 Ekim 2015

0 Mutluluğunu İhmal Etme!


Bugün kendimi herzaman kalktığım saatten daha erken bir saatte uyanık buldum.

Gün ışımamış puslu bir lacivert doldu ciğerimden geççip temiz havayla...

 Soğuk havanın titretmesine aldırmadan  pencerenin açıklığında kalakaldım usulca...

Vakit geçti aktı benliğimden sabah ezanını okuyan müezzinin sesiyle irkildim...

Aydınlandı doğa, kuşları duydum önce yıldızları sildi güneş mavilikler temizlendi... Araba sesleri, telaşlı adımlar, çocuk cıvıltısı, ekmek kokusuna dokundum...

Sonra aklıma geldi...her şey tamam belki de hep eksik... peki mutluluk?


Koştururken, çalışırken,hep bir yerlere yetişmeye çabalarken, hayallerden arınırken, bezmişken ,belki sinmişken kim bilir küsmüşken:ama mutluluk?

 
Karar verdim bu sabah: mutluluk ihmale gelmez!

Taze bir simiti bölüşmek sabahları 10 dakika erken uyanıp biraz egzersiz yapmak, hava ne kadar soğuk olursa olsun  odanızın camından içeri dolan havaya koca bir nefeslik merhaba demek: mutluluk.





Şu sıra kafamı olumlama tekniklerine takmış olabilirim!eh hal böyle olunca sizlerle de paylaşmadan edemedim.Aslında oldukça basit ve hepimizin bildiği bir şey bu.Sabahları birkaç dakika uyanır uyanmaz yüksek sesle kendinize güzel sözler söylüyorsunuz.ama bu cümlelerin içinde kesinlikle gelecek ibaresi yada olasılık olmamalı.
Örneğin: "mutlu olacağım" dememeli.Şimdiye vurgu yapıp "mutluyum!" demeli.Ve bol bol gülümsemeli! Somurtmak kadar gülümsemek de bulaşıcı=)




Kendinize 3-4 kısa tümce seçip 1 ay boyunca her sabah ve akşam yüksek sesle tekrar etmek çok iyi hisettiriyor!unutmamak için ise sabah alarmı ile birlikte her sabah bir hatırlatıcı olumlama yapmayı hatırlatabilir.(Ben öyle yapıyorum)


Modernite basit ve mutlu yaşamayı unuttururken, kendimizi hatırlamak bize düşüyor!

Bu da şarkı:



Peki siz kendinizi nasıl mutlu ediyorsunuz? Neler yapıyorsunuz?Bir sonraki postun konusunu sanırım anladınız=) Benim de sizlerden ilham almaya ihtiyacım var.

Yorumlarınızı ve maillerinizi bekliyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥