Pages

8 Ekim 2015

4 Eurovision Şarkı Yarışması mı Hani Nerede?!


 

Allah'ım Çok mutsuzum!Kaç Yıldır Eurovision şarkı yarışması'nda kendi ülkesini göremedi bu gözler!
Ya tamam biliyorum korkunç şarkılarla katılmışlığımız var evet adil bir oylama yok ama ben yine de o şaşkın yarışmayı seviyordum!

Birkaç ay öncesinden Türkiye'yi hangi sanatçının temsil edeceğini öğrenmek sonra yeni şarkıyı merakla beklemek...Hele yarışma günü!Sanki sahnede şarkıyı ben söliycem öyle bir heyecan yani!

Kimilerine göre modası geçmiş olabilir ama benim gibi hala seven birileri de olmalı!

Benim gibi yarışmayı özleyenlere Eurovision Şarkı Yarışması top 10 Listem :



1- 1997'den Şebnem Paker'in Dinle şarkısı hala unutulmazlar arasında.






2- 2004 Sırbistan'dan  Lane Moje






3- 2014'de Danimarka The Common Linets






4- 2004'de Sevgili komşumuz Yunanistan'dan Helena ve My Number One;






5- 1995 Norveç Nocturne ile aşık ediyor!






6- 1997' Loxembourg'dan efsane şarkı "Tu te reconnaitras"

                                               




7-  2009'da Norveç ve Alexander Rybak







8- 2013'  Danimarka'dan Emmelie de forest





9-  2008 ' Norveç den Hold on be Strong ile en sevdiklerimden biri oluyor





10-  2006 Yunanistan Anna Vissi ile Everything




Sizin Favori listeniz de kimler var???


4 yorum:

  1. Benim aklımda en çok Alexander Rybak kalmış :)
    Keşke hala o yarışmada yer alsak. Heycanlansak. Ten points bize gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla okadar katılamadığımız seneden sonra tüm güzel puanlar bizim olsun.Yarışma yine burada yapılsın istiyorum=)

      Sil
  2. Boşver görmesek daha iyi benim için en büyük Eurovison performansı Lordi nin Hard Rock Hallelujah kazandığı şarkıdır. Cidden efsaneydi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lordi fazlasıyla epik ve şahaneydi!Bende eğlenmiştim baya=)

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥