Pages

9 Ağustos 2015

1 Kafayı iyiden iyiye yedik!


Selam!

Aklıma bir dolu fikrin geldiği velakin bir türlü somutlaşamadığı hatta hiç yoktan kağıtla dahi buluşamadığı günlerin ardından yazıyorummmmmm.Malum okul tatilken ben de şimdilik boşa giden vakitlere sahip iken(boş vakit yoktur boşa giden vakit vardır dikkat) internet haberciliği ile günümü şenlendirir oldum!


Ömür Gedik'in Emzirme Günü kapsamın da  yazdığı malum yazı ile ilgili olarak  sosyal mecralar da bir linç girişimi yapılmış durumda.Hatta girişim değil düpedüz diri diri yakıldı da diyebilirz.yazının içeriğini uzun uzuuuuun  buraya aksettirip bayıltmaya niyetli değilim.okumayan ya da merak buyuran varsa işte tık tık

Beni hayretlere düşüren ise kendisinin   "Kadınlar tabii ki çocuklarını emzirsinler ama bunu herkesin gözüne soka soka yapmasınlar. Kadınların emzirme özgürlüklerini sokak ortasında, istedikleri yerde kullanmaları bana cinsellik ve libido düşmanı bir hareket gibi geliyor. Hele hele parklarda, meydanlarda yapılan şu toplu bebek emzirme eylemleri yok mu?" şeklinde kaleme aldığı yazıya gelen korkunç hakaretler.
 basit bir şekilde hiç kimsenin aynı düşünmesini bekleyemeyiz değil mi?tek tipleşen sesler beni ürkütmüştür hep.Kendisine tepkiler gelmesi de oldukça doğaldır-ki ben de kendisine katılmayan bir görüş içerisindeyim- fakat ne olursa olsun belden aşağı hakaretlere varan boyutta ki söylemler çok çok daha rezil. 
Üstelik bu durum çeşitli blogerların hatta "celebrity" tabir edilen minnoşların sayfalarında dahi farksız değil.Birbirlerine giren takipçiler hakaretler küfürler.şahsen ben okurken sinir krizi geçiriyorum.


Yahu ne kadar çok vaktiniz var öyle internetten tanımadığınız insanlara küfürler hakaretler yazacak kadar?!Daha nereye gidecek bu durum bilemiyorum.Sosyalleşmenin düzgün iletişim kurabilme melekelerine de katkı sağlaması insanları olumlu etkilemesi gerekmez miydi?bu düpediz  antisosyal medya...işte olmuyor öyle yedik kafayı valla ohooo

Merhaba  sosyal medya da tanımadığı insanla dahi küfürleşen insanlar merhaba! size de Merhaba sıçsa resmini paylaşacaklar, sizlere de selam olsun merakklı kumkumalıkdan adamın sevgilisinin dıdısınının dıdısını ezberleyen kızçeler, selamlar olsun iki sayfa bir şey okuyunca kendini sosyal medya filozofu ilişki danışmanı spor antrenörü vs vs vs sananlar, size de selam olsun benim gibi eleştiren ama düzenin br parçası olan arada kalmışlar=)


of neyse valla pazar akşamı oturdum yazı yazdım.okursanız mutlu olurum.yorumdur maildir bişiler filan  olursa daha da mutlu olurum filan.şimdi bir şarkı koyuyuorum buraya.güzel bişi.  Yazdıklarımı da okumadıysanız bişi kaybetmediniz ama bari şu ablayı dinleyin iki kültür bişi olsun=))

                                    

                                     

1 yorum:

  1. Yazinin icerigini az da olsa anlayabildim aslinda, sanirim katiliyorum kendisine.. Ve bir de sosyal medya da ki insanlarin su normalde agiz acmayan ama orada atmaca kesilen tavirlari.. Sanirim hepsini incelemek ve kisilik bozukluklari adina bir kitap yazmak icin denek yapmak gerek :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥