Pages

12 Mart 2013

4 SARKASTİK PİÇ!




işte tam olarak ruh halimi tanımlayan kelime!şu sıra beynim fokurtuda.herşey yerlebir.bitip başlayan şeylerin hızına yetişemiyorum.
yazamıyorum okuyamıyorum.fikir yürütemiyorum.

çok fena saydırasım var sövesim var.ama susuyorum.söylemiycem lan.yanımda görünüp düşmandan fazla laf sokanlar kendini zeki adledip aptallıklarını göremeyenler eleştirmekten aldıkları zevki yatakta bile alamayanlar...neler neler....



hayatım değişti sanki.ciddiyim.hani" bu bi işaret mi lan" dediğiniz anlar vardır ya hah öyle şeyler işte.yazıyorum kuralsız yüklemsiz noktalama işaretsiz.samimiyiz blogosfer.

2 hafta önce bindiğim bir asansör geçen 3 saniye.atılan 4 adım.koşturup durulan 5 saat sonunda kucağımda nur topu gibi yeni bir lisans alanı duruyodu.fikirlerimi değiştiren sevgili Osman hocama teşşekürü borç bilirim.siyasetin kirli çukuruna bende düştüm ahali.artık bir siyaset öğrencsiyim aynı zamanda!

yeni bir yemek tarifi deniyor gibiyim.değişen kararlar ani başlangıçlar aşksızlık noksanlık ve bencillik ve nereye koştuğumu bilmeden nefessiz kalışlarım!

içimdeki sarkastik piç bi süre ortalarda görünmiycek.bakalım o yokken bu blog ne hale gelicek?


ozaman bu hafta şarkı yerine Dali'nin kısa filmi Destino'yu izleyelim...

4 yorum:

  1. ne diyon sen fındık ? bir anlasam ? neyse umarım her şey gönlünce olur..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bişeydeğilstop buaradasalvadordalibabaveoğulROERİCHlerlebirlikteensevdiğimressamdırstop.

    YanıtlaSil
  3. bazılarının aklında suphe edıyorum canım.....

    bırde benım blogda ılgını cekıcegını dusundugum bır konu var bakarmısın:)sevgıler
    zeynep

    YanıtlaSil
  4. Şarkı seçimi süper. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥