Pages

13 Şubat 2013

4 ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTESİ?

dizüstü bilgisayarımı dizleri çıkmış eşofmanımın üzerine koyup bardağımdaki korkunç kokan bitki çayını  içerek  gecenin bir vakti  yazıyorum bu yazıyı ey ahali!


en son ne zaman lise fotoğraflarınıza göz gezdirdiniz ?nezaman liseden eski bi dosta rastladınız? gidin  ve facebooktan filan bulduğunuz eski bi arkadaşınızla kötü bi kahve için.ah Tanrım! herşey lanet olası biçimde ne de garip!diye bi cümleyi araya sıkıştırıp Amerikan edebiyatının best seller olan ucuz romanlarına gönderme bile yaparım;)


bu yazıyı hakaten neden yazıyorum farkındalığa erişemedim.çok şikayet ettiğim sürekli istediğim ve memnuniyetsizlikten mendaburlaştığım bir zaman dilimindeyimdir belki yine(!)aklıma geldide ölmeden önce yapılacaklar listeniz var mı?ne bileyim varsa ne yaptınız ?daha neler var yapılacaklar listenizde?


zaman ne korkunç böyle!ne hızlı!
hayat nefes aldıkça ne şahane işte bunu hatırlamalı!

                                     okumanız için bir kitap:
                                   Louis Aragon: AŞK ŞİİRLERİ



                      
          
                               belki izlemediyseniz diye tatlı bir film:

                                       



                                      biraz da güzel bir ritim:

                             Norah Jones:COME AWAY WİTH ME




buda şarkısı ozaman:

4 yorum:

  1. sevgilimin bana geçen seneki 14 şubat hediyelerinden biri de aşk şiirleriydi coco'm!

    YanıtlaSil
  2. böyle bir liste yapma peşindeyim şu aralar : ) başlığı görür görmez açtım. Ve evet eski ilkokul arkadsları ile bulusma ayarlamyı düşünüyorum. Yıllar sonra : )

    YanıtlaSil
  3. Boyle bir liste yapmak bence cok korkunc birsey. Her gununu bir listeyi tamamlamaya calismak yerine bugun hayatima neler eklendi listesini yapmanin daha buyuk bir sevinc ve basari duygusu verecegini dusunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar içten ve tatlı bir yorum ki bu=) aslında biraz geyik amaçlı yazdığım bir yazıydı...ama görüşlerinizde çok haklısınız=) sevgiler=)

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥