Pages

17 Şubat 2013

14 BAZEN DÜNÜ ÖZLERSİN....


 Bazen dünü özlersin,bazen daha da eskiyi....Hani dinlediğin bir şarkı yıllar öncesi bir anı anımsatır ya; öyle bir şey.Ya da ufak bir broş,saçma bir dizi.

  Eskiyi mi özlersin,eskimişi mi?Karar veremezsin.Belki kaybettiğin şeyler gelir aklına,belki de keşkelerinin listesi.Mutlu anları da anımsayıp hüzünlenenler var mı aranız da ?Neden mutlu, güzel anlar bile hüzünlendirir bizi,eskide kaldıkları için mi?Şimdi daha az mutlu olduğumuz için mi?

  "Vay be! On yıl geçmiş onu tanıyalı ama...." diye başlayan cümleler aklınızda koşuşur.Niye?Her şeyi olduğu yerde bırakıp neden yürüyemiyoruz?"Galiba,daha mutluydum o zamanlar.." diyenler çoksa, şükredeceğim;yalnız değilim....

Ya şu an...Ya on yıl sonra "şu" ana ait dakikaları özlersek?Mümkün di mi?


 Geçmişte yakındığımız,sevmediğimiz onca şey... Nefes almasından dahi hoşlanmadığımız insanlar, her an onu düşünürken kalbini kırdığımız aşklar....

  Olgunluk mu özletiyor geçen saatleri yoksa "şu" anın yükünden kaçma bahanesi mi?Var olan günden bunalma,değerlendirememenin verdiği kızgınlık kendi bünyene...

Off!Bilemedim...

  Anı yaşıyamamak değil hırçınlığım. Hayır!Gayette memnunum.Özlemek sadece derdim.Özlemek......






la casa azul

14 yorum:

  1. Yanliz degilsin bu konuda. Hakikaten ozluyor eskiyi insan. Omrum boyunce hep simdiki anda yasamaya cok onem verdim ama yine de keske bastan yasayabilsem dedigim cok sey var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim:) aynen sule aynen.anı yaşayalım diyorumda işte....tatlı ve içten yorumun için teşekkürler..sevgiler:)

      Sil
  2. Kelebek etkisi mi nedir, var bu aralar blogspot camiasında birşeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bakhiç öyle düşünmemiştim :))

      Sil
  3. Benim de kelebek etkisi diyesim geldi :))
    Artık ben de seni takipteyim canım.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir etki var demek ne bileyim:)teşekkürler canım hemen sana ışınlanıyorum:)

      Sil
  4. Carpe Diem! ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Sanırım bir kış depresyonu sardı blog alemini, bu hüzünlü havalarda geçmişi düşünmekten başka ne yapılır ki? :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak yaaaa....teşhisi koydunuz haa:)blog dostlar dediyse boyun kıl boyutunda muah:)

      Sil
  6. Özlemek güzeldir de ondann..Biz de geçen gün eşimle nostaljik şarkıları dinledik televizyonu kapatıp çok güzeldiii..SEVGİLER CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh arzu!bi sen anladın beni:)))bizde deniyelim bir akşam çok tatlısın muah:)

      Sil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥