Pages

24 Aralık 2012

7 BENİM YILIM!BENİM KAHRAMANIM!

Zaman su gibi akıp giderken, "benim yılım,benim kahramanım" LÖSEV 2013  takvimi satışa sunuldu!

LÖSEV için Trendus.com tarafından hazırlanan  projede 14 ünlü isim Lösemili çocuklarla kamera karşısına geçerek saatlerce poz verdiler.Her ay bir masal kahramanını canlandıran sanatçı ve sporcular LÖSEV'li çocukların gerçek kahramanı oldular.

Sizde dilerseniz sevdikleriniz ve kendiniz için 2013 takvimini alarak LÖSEV'e destek verebilirsiniz=)




7 yorum:

  1. Trendus ekibi bu proje için gerçekten çok çalıştı, kendileri arkadaşım olduğu için bizzat biliyorum... Umarım bu kadar emeğin sonucu güzel bir şekilde alınır ve Lösev'e bolca bağış toplanır...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş, ben de alayım bu takvimden :)

    YanıtlaSil
  3. ayy meryem uzeri ne tatlıı çıkmış ya! aynı sen :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Mutlaka edinmek gerek. Paylaşım için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  5. Canım ya ne güzel bir takvim olmuş ama takvimin güzelliği yapılan işin sonucundan!Seninde bu güzel projelerden bizleri haberdar etmen çok güzel canım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Çok anlamlı bir takvim, satın alacağım bir kaç tane. Mutlu yıllar bu arada :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥