Pages

2 Aralık 2012

20 AŞK...



Ne zaman çocukluğumuzun özlemini duyuyoruz?
yaşlandığımızı hissettiğimizde mi yaşlanmaya zorlandığımızda mı? ne zaman?





mahalle kültürünü hala yaşatan, küçük sokaklı,esnafıda gürültüsü de bol, tek kişinin kapısından ucu ucuna sığabildiği-hatta geniş kolda 2 şerli sıra bile olunamadığı(?)- içinde kel ama gözlüklü amcaların bulunduğu minicik dükkanlardan alınan kitaplar, çikolatalar,eve götürürken ucu koparılan ekmekler...




işte tüm bunları ve daha nicesini anımsatan, Ankara'nın köklü ve ilham veren semti Hamamönü...

ve bir dost sohbeti eşliğinde içilen Dünyanın en şahane kahvesi...










Hamamönü postunun başlığı neden aşk?

oralarda bir yerlerde derin bir ruh var...size deyip geçmemesi imkansız...



tek bir göz bebeğinin buluştuğu "bakamayış"
avuçların ıslaklığı terden
ritmini şaşırtanı heycanla
severiz.
tek bir sözü yüzünden olur ya
severiz.
suskunluğunu kimbilir...
belki yarenliğini
unutmasını
severiz.
hatırlamasını da.
o şehri seviyor ya
bizde onu,
severiz.
başkasını sevişini ,nede güzel seviyor...
kayboluşunda
kendini hatırlatmasını
severiz.
yarım yamalak ağız yakışını
düğüm oluşunu
yutkunamayışı
severiz.
kontrolsüz öfkeyi
dudak kenarındaki çizgiyi
ufacık anıdır da
son buseyi
ayrı severiz.
biz aslında sevmeyi severiz.
doğru ya en çok da tamamlanamayışı.
Allah korusun ya bütünü bulup
sıradanlaşırsa.
seni hepten kaybedersek?
Allah korusun.






20 yorum:

  1. Şimdi ben çok utandım Coco. Ankara'da yaşayıp, buralara henüz gitmemiş olmaktan dolayı. Ama söz kesin gideceğim. Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) mutlaka gitmelisin! hemen hemennnnnn=)beğendiğine sevindim=)

      Sil
  2. Hamamönü..

    Gençliğimin 6 yılına mekan oldu..!
    Şimdi sanatsal etkinliklerin mekanı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa 6 yıl mııı ne hoş anıların vardır kimbilir!çok şahane olmuş dimi?

      Sil
  3. Hiii.. Ozlemisim Ankarayi!! Resimler cok sirin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) Ankara seni bekliyor ozaman sulecim=) beğendiğine sevindik<3

      Sil
  4. biliyorummm burası şahane olmuş nicedir gitmek istiyordum ve gittim çok fazla gezemesemde o ruhu tattım bir zaman gidip uzun uuzun gezeceğim.
    Dibek kahvesi içtim şahanee!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah dibek kahvesimi=) ben türk kahvesi içmiştim ama bidahaki gidişimde onu da denerim=) insan hiç ayrılmak istemiyor atmosferi hoş bi yer olmuş=)

      Sil
  5. çok tatlı bi yer, böyle tarih dolu, sıcacık yerleri çok seviyorum... Eskişehir Odunpazarı evleri de aynı mimari de orayı da görmeni tavsiye ederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılırım tarihi mekanlara!eskişehire bi türlü gidemedim=( ama bilgilendirdiğin iyi oldu eskişehire yolumuz düştüğünde oraya da mutlaka uğruycaz=)

      Sil
  6. Belki bu yazıyı önceden görüp Hamamönü diye bir yerin varlığından haberdar olsaydım Ankara'yı sevebilirdim :( Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa=( keşke çok daha önce yapsaymışımız bu postu ozaman=) beğendiğine sevindim <33

      Sil
  7. Ne kadar güzel yerler. Gidip görmeyi çok isterim...

    YanıtlaSil
  8. eskiye kıymet vermek gerek.. binasına, yaşlısına farketmez.. bir gün bizimde eskiyeceğimiz günler gelecek.

    YanıtlaSil
  9. fotoğraflar öyle güzel ki,
    orada olmak istedim...
    Ankara'ya ilk gittiğimde buraları gezeceğim...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Dilay'ım bende artık burdayım..Buralara bende gittiğimde hayran kaldım. Çok çok öpüyorum ve çok özledim seni :)) Bloguma beklerim :))

    YanıtlaSil
  11. nefis bir yermiş canım kahve çekti :)

    YanıtlaSil
  12. burasının Ankara olduğuna şaşırdım, görmeyeli neler olmuş, süper bir görüntü, resimler için reşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. ay burası sahaneymıssss ıann cok begendım ben ..ankaraya gelırsem aklımda

    YanıtlaSil
  14. Haftasonu Ankaraya geldiğimde uğrayayım dicem ama Hamamönü sanırım bahar ayında daha güzel oluyor :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥