Pages

26 Kasım 2012

11 YENİ YILI SABIRSIZLIKLA BEKLEMEK :)



 Daha bir ay var biliyorum...Ama ne yapayım...Çok seviyorum yeni yılı,yeni yıl görsellerini,"nereye gitsek,ne alsak,ne giysek?" sorularını..

 Yeni yıl diyince,aklıma;kar,kozalaklar,kırmızılar ve bir dolu hediyeler geliyor.



Genelde kozalakları akrilik boyayla boyar simle süslerim.Ama bu düşüncede hoşuma gitti.





Keşke karlar içinde girsek yeni yıla....Ve her taraf ışıl ışıl olsa:)


Bir dolu süs alsak..Tamam evde olabilir ama bir kaç tanede yeni olsun canım.Rengarenk süsleri mi seviyorsunuz,yoksa "hepsi aynı renk olsun" 
diyenlerdenmisiniz?




                                                                                                                          




<!--more-->  
Atatürk Çiçeği ya da yılbaşı çiçeği diye de bilinen, o muhteşem kırmızının
büyüsü....Alıp alıp yaşatamasam da hemen almalı yenisini.



 Güzel bir hediye fikri.Ne dersiniz?Samimi,emek harcanmış ve çok şirin.....







tumblr freshhome shonufflovelife maisondeco 1800flovers





11 yorum:

  1. Bu yazıyı okurken ve görsellerine bakarken, bunu ben yazıyor olsaydım , bunları yazardım diye düşündüm. Çok etkilendim. Aralık benim en sevdiğim aydır. Yeni yıl hazırlıkları, yeni yıl filmleri, yeni yıl müzikleri ...
    Her akşam mutlaka mumlarımı yakar, pazen pijamalarımı giyer, christmas müzikleri dinlerim. Yeni yılı Türkiye'de istediğim coşkuyla kutlayamadığım için bu yıl yeni yıla Dubrovnik'te gireceğiz. Çok heyacanlıyım. Kar küresi bulma hayaliyle gidiyorum :))
    Yeni yılda kar yağdığında ise, işte o gün kimse beni üzemez:)))
    Mutlu ve keyifli hazırlıklar dilerim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canim yaaa yanliz degilim desene muhtesemsin:) umarim diledigin kureye kavusursun;) Ben daha baslamadim 1 aralik olsun tamamdir;) yurt disi degilde yurt icinde farkli bir sehre gocup yeni yili kutlamak istiyoruuuum bende cok operim sevgiler <3

      Sil
  2. Yilbasi zamani hakikaten cok guzel. Bizim evdekilerde sabirsiz. Gecen hafta sonu agacimiz kuruldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay supeeer biz daha suslemedık;) emınım cok guzel olmuştur

      Sil
  3. ben de aralık ayını sevenlerdenim, bu ayda kırmızı ve yeşilin uyumuna hayran kalırım, buralarda her yer süslendi, bütün mağazalar cıvıl cıvıl...biz de Türkiye ye geliyoruz yılbaşına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tr'de daha pek bir şey yok. Aralığın ilk haftası gibi başlarlar artık. Ne guzel gelin gelin

      Sil
  4. hemen gidip ağacımı kurasım geldi :) çok güzeller...

    ben de takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin çok sevindik ;) ağacı ve süsleri çıkartalım yavaştan di mi ?

      Sil
  5. ya psikolojimi ters etkiledi bu antalya benim güneşli havayla ben nasıl yeni yıl ruhunu yaşayabilirim! kocayla evimizde ilk yılbaşımız ağacımızı süslemek için sabırsızlanıyorum, evde girmeyi düşünmüyoruz, bir otelde kutlama olasılığımız var 1 gece kalır döneriz:))

    YanıtlaSil
  6. Yilbasi benim icin pek anlam ifade edemese de sicacik ev ve disaridaki kar fikri beni buyuluyor:) Ah bir de her sokaga her koseye yilbasi suslerinin kattigi isilti:)

    YanıtlaSil
  7. her yer yeşil ve kırmızıya bürünürken bende sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥