Pages

18 Kasım 2012

7 BİT PAZARINA DA NUR YAĞAR...



Anneannelerimizin evinde ki dolaplar,sepetler,kandiller....Sofralarda görmeye başladığım bakır.Bakırın dayanılmaz lezzeti ve sunumdaki önceliği."Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağarmış"derleri.Artık nurlandılar bence.



Sepetler...Her boyuna,şekline bayılırım.Ne özenle elle yapılırlarmış..






Galvanizler,ferforje takımlar balkonlarımıza romantik bir hava katarken eskinin huzurunu da taşıyorlar sanki.
Peki kuziniler...O ne nazik,ne becerikli ne sevimlidir.Üstte; tencereyi fokurdatırken , içinde sevgiyle böreğini kızartır.

Zor dönemlermiş anlatılanlardan isabet.Lakin, keyifli ve kanaatkar...





la casa






7 yorum:

  1. Ben özlemişim yaaa!..English home'da bu temayı yansıtan güzel aksesuarlar var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlim Madame coco da basarili

      Sil
  2. hepsi şahane! Özellikle ilk iki fotoğrafa bittttim:)

    YanıtlaSil
  3. anlattığın herşeye bayılan biri olarak (aynen gramafon hariç)sevgiler deyip takibe başlıyorum blogunuzu

    YanıtlaSil
  4. Çok keyif aldım okurken.
    Evet galiba eskiye bir dönüş başladı.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. bende bayılıyorum bılıyor musun...ılerde bır odamı mıs gıbı yapacagım boyle :))

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥