Pages

9 Ekim 2012

3 en son : ne okunmuş ne dinlenmiş?

 iyi haftalar canlar!

soğuk algınlığı, birsürü yanlış anlaşılma(!) aylar yıllar sonraaaa karşılaştığım itiraflarla bol bol koşturduğum yorucu bir haftayı geride bıraktım.ve yeni bir şey daha öğrendim: eğer bir haksızlığa uğruyorsanız er geç ortaya çıkıyormuş özetle kasma kasma kasma kasmadan da olur işte=)Yalın'dan dinlemek için tıkır tıkıt

tabi yalnızca bunlar olmadı şahane  kitaplar bitirdim ve çok keyifli bir albüm satın aldım.


bu hafta sizlere ABD'li öykü yazarı, J.D. Salinger'in 9 Öykü kitabını tavsiye etmek istiyorum.birbirinden lezzetli kısacık öykülerle bezeli bu kitapta herkesin birden fazla favori öyküsü olacağını garanti edebilirim!





                          sahi muz balıklarını kim sevmez ki?=)


tavsiye edeceğim 2. kitap ise, yine kısa bir öykü olacak..Değerli edebiyatçı Yaşar Kemal'e ait "kuşlarda gitti" eseri her kütüphanede bulunmayı Kesinlikle hak ediyor.








                     gelelim yeni edindiğim ballı kaymak cd'ye!






Artist Music'den çıkan "uzun yol şarkıları" birbirinden şahane  20 efsanevi şarkıyı (california dreamin, symphony of love, summer wine, can't take my eyes OFF you etc)  yeni düzenlemeleriyle bir araya getiriyor.2011 yılında çıkan albümün 2. versiyonu da hali hazırda çıkmış bulunuyor.Almak isteyenlere duyuruluuuuuur=)






sağlıklı huzurlu dedikodusuz ve bol kahkahalı bir hafta diliyorum!hepinizi çok çok sever öperim!



3 yorum:

  1. Bu cd den haberim yoktu, sarkilar muhtesem, oh gece gece mest oldum:)

    YanıtlaSil
  2. ahhh bu aralar öyle çok yaşar kemal okumak istiyordum ki coco'm!

    sen okuyorsan ben de okicaaaamm :)

    YanıtlaSil
  3. Albümü bende almak istiyorumm ^.^

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥