Pages

23 Eylül 2012

6 Dekorasyon Önerileri: Şömineler

fenomen dizilerden Avrupa Yakası'nı hemen hemen herkes biliyordur...aklımda kalan en geyik sahnelerden biri kar tatilinde dağda mahsur kalmaları ve Fatoş ile Burhan arasında geçen meşhuuuur şömine geyiği=)))

 ogün bugündür ne evimde şömine isterim ne öyle romantik bir ortam hayal ederim elimde deil sürekli aklıma geliyor=))


eh tabi birde, birbirinden yetenekli  mimarlar rahat durmayıp şahane evler yaratıyorlar...

ve hatta "şömine" kavramını yeniden şekillendiriyorlar!









Minimalist çizgilerle döşenmiş modern evlerden sonra ise fikirlerim değişti...sizlerin fikirleri ne acaba?modern miiii klasik miiiii???

6 yorum:

  1. Tepkiler bölümündeki çok pis bayıldımı tercih ediyorum :)
    Ne keyif yapılır şimdi orada.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. somine fikrimi hep sevmisimdir ilerde buna uygun evim olursa isterim bende onunde soyle kocisle romantik dakikalarim olsun:) bayildim resimlere!blogunu takipteyim bende beklerim bloguma sevgilerle:))

    YanıtlaSil
  3. kış mı geliyor ne :) soba keyfini özledik.

    YanıtlaSil
  4. hepsi bir birinden güzel hayatım, evi ev yapan şöminedir :))

    duju

    YanıtlaSil
  5. bızım evde vardıda unromantic mum'ım kaldırdı tey tey

    YanıtlaSil
  6. İkinci, taş olan şömineye bayıldım.
    Inşallah bizimde olur.

    Bayıldım blog a, dinlemediğim şarkılar bilmediğim şarkıcılar.. süper.

    Hoşgeldim.
    Şaşkın anne Çiğdem

    YanıtlaSil

♥♥♥her düşünce değerli bizim için ♥♥♥